Waar liggen de grenzen van internetreclame?

29 juni 2005, 04:25

De recente campagne Wij krijgen Wehkamp klein, was gisteravond een van de onderwerpen in het programma Radio Online. Van Jole en de Bie spraken met de woordvoerder van Wehkamp, Joke Vrolijk. Ook een aantal andere online campagnes zoals de Anti-Jamba campagne kwamen ter sprake. Centrale vraag: waar liggen de grenzen van internetreclame?

Gelukkig wist Frans Appels van Platform Innovatie in Marketing een voorbeeld te noemen van hoe het wel moest: De Koffiemanager van DE. Volgende keer toch met een iets recenter voorbeeld proberen te komen Frans!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Deef

    Inderaad, waar liggen de grenzen en nog belangrijker, wie voelt zich geroepen om die lijn te trekken?


    29 juni 2005 om 06:59
    Doron

    Resultaat voor wijkrijgenwehkampklein.nl

    Domeinnaam wijkrijgenwehkampklein.nl (volgend domein)

    Status actief

    Registrant Wehkamp B.V.

    Meeuwenlaan 2

    8011 BZ ZWOLLE

    Netherlands

    Domicilie N/A

    Gebonden aan ADR ja

    Administratief contact Robert Krahe

    +31 (0)384973379

    [email]rkrahe@wehkamp.nl[/email]

    Registrar KPN

    Regulusweg 1

    2516 AC ‘S-GRAVENHAGE

    Netherlands

    Technisch contact Berry Westerkamp

    +31 (0)384973168

    [email]bwesterkamp@wehkamp.nl[/email]

    Technisch contact KPN Domain Office

    +31 (0)704512555

    [email]domain@kpn.net[/email]


    1 juli 2005 om 12:32
    Kasper Katje

    Deef, in eerste instantie heeft natuurlijk ieder persoon zijn/haar eigen grenzen. Daarnaast heb je de critical mass van de samenleving of een (doel)groep. En afhankelijk van hoe en hoe hard of hoe ver over de grens heen gegaan wordt volgt actie/reactie of blijft die uit.

    Je kunt dus als individu of groep altijd je ongenoegen uiten en zodoende aangeven waar wat jou/jullie betreft de grens ligt. En er zijn uiteraard een aantal kanalen zoals de reclame code commissie en justitie om dit kracht bij te zetten.


    1 juli 2005 om 13:22

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief