Unicef hekelt beleid Verdonk via Google
De Nederlandse afdeling van Unicef, het VN-kinderfonds, voert via de zoekmachine Google campagne tegen het Nederlandse beleid om kinderen van vreemdelingen op te sluiten in detentiecentra. Wie het trefwoord Verdonk intikt, wordt doorverwezen naar een betaalde link van Unicef (via: Planet).
Ook met de naam Donner overigens.
Beetje flauw.
En wie is de winnaar: Google!
Google sponsort Unicef een dagbudget van 1000 dollar. Benieuwd of ze de 20.000 kliks halen vandaag 😉
Jurgen, waar haal je die informatie vandaan? Wel interessant overigens!
Zoekmachine Google heeft de betaalde link van Unicef naar een campagne tegen het Nederlandse vreemdelingenbeleid verwijderd. Wie het trefwoord Verdonk intikte kwam op de link, maar de advertentie is niet in lijn met het beleid van Google, liet het bedrijf vandaag weten aldus Planet.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!