Tivo lijkt te zwichten voor druk reclame-industrie

18 november 2004, 05:29

Tivo lijkt te zwichten voor druk reclame-industrieMet Tivo, een digitale video-recorder, zou het mogelijk worden om tv-programma’s op te nemen en op eenvoudige manier de tv-commercials over te slaan. Een nachtmerrie voor marketeers, een zegen voor de tv-kijker. Het lijkt er echter op dat Tivo zwicht voor de druk vanuit de reclame-industrie.

Matt Haughey meldt op zijn weblog PVR Blog dat Tivo banner ads zal tonen als Tivo bezitters de fast forward knop gebruiken. Hiermee vervalt ??n van de unique selling points van de Tivo en de vraag is wat dit Tivo per saldo gaat opleveren qua klant perceptie. Duidelijk is in ieder geval dat Tivo gezwicht lijkt voor de druk vanuit de reclame-industrie. In de blogosphere is dit verhaal in de afgelopen 3 dagen snel in omvang toegenomen. De publicisten zijn in ieder geval niet op Tivo’s hand en hebben mogelijk meer invloed op meningsvorming dan Tivo aannam.

Via: Alex (Cellspace)

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief