The State of Web 2.0

6 april 2006, 18:16

The State of Web 2.0

Dion Hinchcliffe heeft opnieuw een uitstekend artikel geschreven: The State of Web 2.0 (via: i-wisdom).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

7 Reacties

    Edudard

    ik vind het eigenlijk helemaal niet zo’n goed artikel. Het is een beetje allegaartje van allerlei observaties. Overigens heeft hij in het verleden wel goede dingen geschreven. zijn invalshoek is alleen erg technisch. Hij beschrijft web 2.0 dan ook met name vanuit de software ontwikkelings invalshoek en in mindere mate vanuit de gebruiker. Zo begrijp ik van dat plaatje wat je eruit hebt gehaald niet veel (alhoewel het er erg sophisticated uit ziet!)


    7 april 2006 om 06:07
    media

    Dion Hinchcliffe benadert web 2.0 inderdaad vooral vanuit de technische kant maar daar ligt ook de basis. Het gaat daarbij niet meer om een plek waar alle informatie is te vinden maar het gaat om informatiebrokjes die je via verschillende people, clients en servers & services naar je toe haalt. Hoe dat in zijn werk gaat probeert hij duidelijk te maken maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.


    7 april 2006 om 09:22
    Paul van Veenendaal

    Hey Marco, waar zijn eigenlijk de directories gebleven?


    12 april 2006 om 16:52
    media

    De directories op Marketingfacts? Die heb ik op advies van de adviesraad niet meegenomen naar de nieuwe site omdat die toch niet zouden worden gebruikt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze inmiddels wel mis!


    12 april 2006 om 16:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief