Je eigen LEGO fabriek

27 augustus 2005, 07:54

imageLEGO heeft het ‘Consumer Generated Future’ concept goed begrepen: ze laat haar klanten zélf hun LEGO objecten ontwerpen, stopt de benodigde blokjes in een doos, en stuurt die doos – óók nog eens custom printed – naar hun deurmat.

Naast de ‘build to order’ functionaliteit biedt de website natuurlijk ook een contest en een gallery, voor de broodnodige egostrelerij. (In goede CGM campagnes is niet het product, maar de klánt de held).

De LEGO factory software is gratis te downloaden voor zowel Mac als PC.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Marco Janssen

    Hoi Carl en Marco.

    leuk bericht was dit, jahoor hij heeft mij getipt.

    Trouwens je link naar mijn vader doet het niet. // inmiddels aangepast 😉

    Groetjes van de andere Marco


    28 augustus 2005 om 14:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!