Gratis seminar over Customer Experience Management

Vanwege de enorme belangstelling en de beperkte plaats krijgen marketeers en webmasters van niet-internet bureau’s voorrang
In de digitale wereld wordt het steeds moeilijker om de aandacht van prospects te krijgen en te behouden. De website moet eruit springen en moet de bezoeker ook nog eens die beleving geven die men zoekt om uiteindelijk de gewenste conversie op te leveren. Daartoe organiseert Gengu, in samenwerking met Sitecore, een inspirerende sessie rondom het onderwerp Customer Experience Management.
Op donderdag 20 juni ben je vanaf 09:45uur van harte welkom. Wees er wel snel bij, vanwege de beperkte plaats krijgen marketeers en webmasters van niet-internet bureau’s voorrang.
De kunst is om de betrokkenheid van de klant bij je merk of organisatie te maximaliseren. Via meerdere communicatiekanalen de dialoog aan te gaan met de klant. Het managen van deze klant-ervaring is iets waar steeds meer organisaties steeds meer tijd in gaan investeren. Een hot item dus waarbij je wel even moet stilstaan omdat het simpelweg meetbaar meer oplevert.
In dit seminar nemen we je bij de hand langs de verschillende mogelijkheden binnen het Customer Experience Management.
Deze sessie is met name interessant voor marketing- en communicatiemanagers, online marketeers en webmasters.
Programma donderdag 20 juni 2013:
09:45 – 10:00 uur Ontvangst met koffie
10:00 – 10:15 uur Welkom Gengu
10:15 – 10:45 uur Presentatie Gengu
10:45 – 11:15 uur Customer Experience Management door Sitecore
11:15 – 11:45 uur Ervaringen Savantis
12:00 – uitloop Lunch
Afbeelding: Teymur Madjderey (cc)