Earthlink toolbar uitgebreid met ScamBlocker

10 mei 2004, 10:29

De nieuwe browser-toolbar geeft een seintje zodra je op een (creditcard-)gegevens aftroggelende website belandt.

“Have you ever received an email from what looks like a trusted company asking you to click a link, go to a Web site, and submit personal information? This could be a ?phisher? site, or part of a scam to steal your credit card, Social Security number, password, or identity. These scams are increasingly common and difficult to detect.”

“As part of EarthLink?s commitment to making the Internet easier and safer to use, we?re proud to offer our new EarthLink Toolbar featuring ScamBlocker?free for all Internet users!”

Lees ook:

FBI waarschuwt voor namaaksites.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!