[Advertorial] Congres Webredactie: content marketing, conversie en rendement
Op dinsdag 13 november 2012 vindt voor de tweede keer het Congres Webredactie plaats. Het evenement staat dit jaar in het teken van content marketing, conversie en rendement.
Webredacteuren en content professionals komen op Congres Webredactie samen om hun kennis op peil te brengen en inzichten te vergaren over hun vakgebied. De dag bestaat uit een groot aantal praktische workshops en inspirerende keynotes van nationale en internationale sprekers. Iedere bezoeker kan zijn eigen programma samenstellen. Daarnaast is er volop gelegenheid om uitgebreid te netwerken met vakgenoten.
Programma
Verschillende bloggers, schrijvers, social media experts, marketeers en professionals uit de creatieve industrie zullen tijdens Congres Webredactie 2012 hun bevlogen verhaal houden. Van Facebook en online video tot corporate bloggen en de cookiewet: de laatste ontwikkelingen komen aan bod.
Keynotes en breakouts worden verzorgd door onder meer Polle de Maagt, Gerry McGovern, Wim Daniëls, Robert Rose, Peter Minkjan, Dagan Cohen, Merel Roze, Eddy Boeve en Franklin Heijnen.
Pre conference
Naast het hoofdprogramma op dinsdag 13 november is er ook een pre-conference Workshop Content Marketing op maandag 12 november, gegeven door Robert Rose, co-auteur van het boek Managing Content Marketing.
Aanmelden & toegangskaarten
Aanmelden voor Congres Webredactie kan via de website. De toegang bedraagt € 245,- per persoon (excl. BTW). Bij het Congres is een lunch inbegrepen, alsmede een borrel aan het einde van de dag. Voor webredactieteams geldt een speciaal tarief.