Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Vijf redenen waarom je alle marketingtrends voor 2020 het best kunt negeren

Virtuele influencers. Voice search. Hypertargeting. Chatbots. TikTok. Je zou wel gek zijn als je deze marketingtrends voor 2020 over het…

Constantijn van Oranje (TechLeap): “Impuls nodig voor startup-scene in Nederland”

Onder de naam TechLeap krijgt StartupDelta dit jaar een nieuwe impuls. Een gesprek met prins Constantijn van Oranje, de speciale…

Future Port Prague brengt digitale toekomst dichtbij

Innovatie-festival maakt AI en andere hemelbestormende technologieën voelbaarDe wereld gaat disruptief veranderen, dat weten we allemaal. Maar hoe dan precies?…

De plug&play-organisatie: digitaal transformeren bij Philips

In amper tien jaar transformeerde elektronicabedrijf Philips tot een digitaal zorgtechnologiebedrijf dat kan concurreren met ICT-giganten als Google, Microsoft en…

De marketing van Uber

Patrick Stal: "We gebruiken digitale technologie, maar organiseren ook de fysieke wereld"Uber, een merk waar veel over wordt gepraat, maar…

DMEXCO 2018: zeven takeaways voor elke marketeer

Afgelopen week stond ik op DMEXCO, de grootste technologiebeurs voor marketeers in Europa. In een volle Koelnmesse konden beursbezoekers zich laten…

B. Amsterdam: school voor startups en platform voor groei

Ricardo van Loenen (B. Building Business): "Amsterdam is meer dan alleen de Zuidas"Wie bij B. Amsterdam binnenstapt, ziet en voelt…

QR-code: terug van weggeweest of nog steeds zó 2015?

Op LinkedIn kwam ik deze week een berichtje tegen van iemand die haar eigen QR-code op LinkedIn had gevonden en…

Paul Manuel (Dept): “Zo zet je jezelf internationaal op de kaart”

Paul Manuel is oprichter van Dept, de digitale bureaugroep die op dit moment een stormachtige groei doormaakt. In zijn eigen…

The Next Web: deze vier verhalen had je niet mogen missen

Slechte content, de aandachtscrisis, ontrouw personeel en ontsnappen aan een krimpmarkt. Hoe pak je dat aan? Op TNW vertellen VICE,…

The Next Web: marketing door niet-marketeers

The Next Web Conference is de belangrijkste hotspot in Nederland voor marketeers. Hier geen Kotleriaanse goeroe-marketeers, creaties die als heilig worden…

De beste martech-software kiezen: zo doe je dat

Er wordt volop software ontwikkeld om de digitale klantrelatie beter te kunnen aangaan, om marketing beter meetbaar te maken en…