De wereld bestaat uit social media, we zijn er met z’n allen heen verhuisd. De uitdaging daarbij is dat het…
"Van online naar offline conversie"Het is een veelbesproken onderwerp: 'de toegevoegde waarde' van het gebruiken van sociale media voor merken.…
Het was erg speciaal voor mij om een persoonlijke held te mogen interviewen. Sune Lehmann spreekt op Project Waalhalla op…
SWOCC Symposium 2013: de wetenschap van merk- en marketingcommunicatie naar de praktijkAfgelopen maandag hield SWOCC, Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie, een…
Hoe vrienden als data, motivators, sensors en verdubbelaars in te zetten zijnJames H. Fowler behaalde een doctoraat aan Harvard in…
Leidt online kuddegedrag tot vertekening online reviews?Door onze collectieve kennis te bundelen kunnen wij in principe elkaar en de maatschappij…
Ik ben onlangs begonnen in het boek 'Everything is obvious' van Duncan Watts. In zijn boek schetst hij hoe moeilijk…
Hoe wetenschappelijke helden de grenzen verleggen van onderzoek naar gedrag Vorige week sprak Maurits Kaptein (co-founder en Chief Scientist van Science Rockstars)…
Bestaat er zoiets als online influencers? Er is veel te doen rondom influencers. Diensten als Klout vieren hoogtij bij de…
Wetenschappers van het Social Cognitive Networks Adademic Reseach Center van het Rensselaer Polytechnic Insititute hebben ontdekt dat 10 procent van…
Onder het motto “and now for something completely different” (Monty Python) eens een heel andere post. Soms wordt social media…