Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Zo slecht is jouw Spotify en Prof G doet zijn voorspellingen voor 2021

Deze nieuwe week van Koot met finite en infinite games, Dall·E, Simon Sinek, Foodini en nog veel meerEn wij dachten…

Interne communicatie bij verandermanagement begint met de waarom-vraag

Iedereen is anders. Een cliché, maar essentieel voor het communiceren van de juiste boodschap. De uitdaging is om deze boodschap…

Simon Sinek wordt eindelijk praktisch over de Waarom

Zijn praktische gids over het ontdekken van je WhyJe haat hem of je houdt van hem: Simon Sinek, de bedenker…

Timing: waarschijnlijk het meest onderschatte onderdeel van marketing

The Why van Apple werd pas een onderwerp nadat het bedrijf succesvol werd. Toen Apple in 1997 aan de rand van…

De onbesproken échte les van Simon Sinek

Noem het 'value-based  marketing', 'purpose-drivenmarketing' of 'golden circle marketing': er is geen organisatie die zich de afgelopen jaren niet heeft gebogen…

De positioneringstrategie is de oerknal van de marketing

Het tijdperk van simpel make believe ligt achter ons. Jarenlang kon een positie, een merkpositionering of een compleet bedrijf verzonnen worden op…

Simon Sinek: “Leid de mensen, niet de getallen”

Verslag van zijn inspirerende talk op 18 maart jl. in Theater de Spiegel te ZwolleAfgelopen vrijdag was Simon Sinek, bekend…

Digital Future B2B: doen is het nieuwe denken!

Leadgeneratie is geen marketingtrucje maar een initiatief van de hele organisatieNu 60 procent van het koopproces in b2b zich online…

Sinek’s goud kan niet wachten om te mogen schitteren

Over het nut en de noodzaak van het 'waarom' in technische b2bIk lees steeds vaker commentaar op de populaire Golden…

De dodehoekspiegel van Simon Sinek

De theorie van Simon Sinek heeft ervoor gezorgd dat veel organisaties (lees: marketeers) zich zijn gaan afvragen waartoe ze nou…

Klantgerichtheid in het onderwijs: bestaat dat wel?

“Wie durft te verdwalen, vindt nieuwe wegen” - ErasmusSpring Instituut is samen met ROC Mondriaan de eerste school voor e-learning…

Simon Sinek’s Why: wijsheid of marketingding?

“To get something you never had, you have to do something you never did” - unkownWaarom zou je nog aan…