Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Barry Adams: “Nieuwsuitgevers moeten zich richten op unieke journalistieke output”

In dit interview spreken we uitgebreid met Barry Adams. Hij is SEO Consultant en gespecialiseerd in SEO voor nieuwsuitgevers.

Aleyda Solis: “Het belang van rapportages wordt vaak over het hoofd gezien in de SEO-wereld”

Aleyda Solis (Orainti) is spreker op de aankomende editie van Friends of Search. Bovenstaande quote is opmerkelijk, omdat goede SEO rapportages een grote positieve impact kunnen hebben op SEO-processen.

Beeldextensie in Google ads nu bèta in Nederland

Gebruik de beeldextensie en laat je advertenties nog meer uitblinkenDe Google-bèta die al enige tijd beschikbaar was in Nederland voor…

Synergie tussen SEO en SEA: kansloze missie of toch haalbaar?

Online marketeers hebben er bijna een dagtaak aan om hun marketingbudget zo effectief mogelijk in te zetten. Ze vragen zich…

Peter Minkjan (5PM): ‘YouTube is heel belangrijk als je wilt scoren in search’

YouTube is voor bedrijven enorm interessant en relevant, maar wordt niet altijd op de beste manier ingezet. Hoe word je…

De Week van Koot: Mark Ritson, Daniel Kahneman en een do-it-yourself coffeeshop

Op een van de slides uit de presentatie van Mark Ritson die we bij nummer zeven hieronder bespreken, staat een…

SEO blijft een uitdaging, maar zo kun je het aanpakken

We zijn nu eenmaal geen Google-expertZoekmachineoptimalisatie blijft verdraaid lastig en het is ook niet zaligmakend. Maar het is nog altijd…

Onderschatten Nederlandse marketeers de kracht van on-page SEO-tools?

"Met enkele tweaks aan je pagina kun je een paar plaatsen winnen in de zoekmachines." Dat is een uitspraak die…

Hoe werkt semantisch optimaliseren precies?

Old school SEO versus new school SEO, oftewel semantisch optimaliseren. Wat is het en hoe werkt het? Dat lees je…

Hoe raak je een SEO-penalty van Google kwijt?

Een penalty van Google, hoe kom je eraan? En nog belangrijker: hoe kom je er weer van af? We leggen…

How to: verbeter je SEO met slimme A/B-testen

Meer zoekverkeer dankzij een data-driven aanpakHet begrip A/B-testen is vooral bekend van tests om de conversieratio van websites te verhogen.…

YoastCon 2019: SEO voert strijd voor autonomie

YoastCon. Het klinkt als een conferentie voor losgeslagen comic-nerds. Die gedachte komt bijna overeen met de werkelijkheid. Is het een…