Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

The Cookieless Era, hoeveel impact heeft die? (3)

Een groeiende meerderheid van de conversies wordt gerapporteerd als directe conversies in Google Analytics.Met de komst van de cookieless era…

The Cookieless Era (2): First en third party cookies

Het verkorten van de first party cookie levensduur van 30 dagen naar 1 dag heeft een grote impact op A…

HEMA experimenteert met Dynamic Product Ads op Pinterest

Adverteerders krijgen op Pinterest de kans om in een vroegtijdig stadium van de klantreis in beeld te komen. Met Dynamic…

Kunnen targeting en moraliteit samen gaan?

Het is tijd om online advertising op de schop te nemenGoogle 'marketing' en 'moraliteit' en je krijgt een rits resultaten waar je…

Digitale achtervolging: de krankzinnige retargetingcampagne van Clarks

Ik heb een stalker. Al 6 weken. Hij volgt me overal. En hij is nogal schreeuwerig. Ik weet wie het…

7 tips voor slimme retargeting

Consumenten zijn moeilijker dan ooit te bereiken. Als het je lukt om een potentiële klant op je website te krijgen,…

Multichannel deels opgelost met 1234 AB

De ouderwetse postcode, vier cijfers en twee letters. Iedereen kent zijn eigen postcode uit zijn hoofd. Nu het aantal postbodes…

Instore tracking: irritant of verrassend?

Omnichannel benadering kent vele hobbelsInstore tracking, de offline cookie van de omnichannel retailer, volgt de consument op de winkelvloer en…

Dynamische remarketing, werkt dat nou echt?

Is het jou wel eens opgevallen? Een tv-commercial voor kinderen tegen middernacht. Het lijkt bijna briljant omdat je zoiets niet…

Nieuw: nog betere remarketing for searchlijsten met Google Analytics

Tijdens de laatste product kick-off van Google is aangekondigd dat remarketing for search via Google Analytics wereldwijd wordt uitgerold. Het is…

Converteer meer dankzij AdWords dynamische remarketing

Met AdWords kunnen we al jaren statische advertenties voor het search- en displaynetwerk genereren. Interessant, maar voor display-advertising nogal beperkt.…

Een eigen remarketing for search-strategie opzetten

Gisteren sprak ik over het succesvol inzetten van remarketing for search via AdWords. Vandaag praat ik verder over de manier…