11 experts over (zakelijk) reizen nu en in de toekomstHet gáát gebeuren: we kunnen straks weer reizen! Zakelijk of voor vakantie.…
Bestemmingsmarketeers werken samen om toerisme in eigen land te promotenDe toerisme- en gastvrijheidssector zijn, zoals we allemaal weten, hard getroffen…
Rondgang: er is werk aan de winkel om Nederlandse reiziger in het land te houdenAls een olifant in een porseleinkast…
Zo moeten historische steden strijd voeren tegen overtoerisme... na de coronacrisisDoor het coronavirus reizen we even niet, maar de reisbranche…
De dingen die ons drijven in onze snelle westerse wereld staan in schril contrast met de weg naar geluk en…
De manier waarop mensen reizen is met de tijd drastisch veranderd en reisbureaus moeten dan ook op zoek naar iets…
Wie voor zijn werk reist, krijgt nog vaak informatie uitgeprint mee. "Dat werkt prima, maar het probleem is dat die informatie statisch…
CitizenM startte met één hotel bij Schiphol en groeide uit tot een wereldwijd imperium. Niet voor niets ontving het bedrijf…
Goede klantenservice en Nederlandse Spoorwegen zijn wellicht niet voor iedereen een vanzelfsprekende associatie, maar een OV-bedrijf moet dit juist goed…
Het internet heeft de manier waarop we reizen voorgoed veranderd. De meeste consumenten bladeren uren online door reissites, op zoek…
Dé trends en ontwikkelingen in de reisindustrie"Er is geen Europese online reismarkt, maar Europa is een markt waar online en…