In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
Eén dag les, vijf vakdocenten met de hoogste waardering van cursisten en deelnemers, via de livestream, van Martech tot PurposeEen…
'Terwijl de koopman en de dominee in de marketeer boeiende gesprekken voeren, keert de wal het schip'Steeds meer bedrijven maken…
Stop met de versnippering, de organisatie- en datasilo’s, het kortetermijndenken en het van campagne naar campagne hollenWaarom vinden marketeers het…
Vooral merkeffecten die verband houden met vertrouwen, commitment en bekendheid scoren bijzonder in goed uitgevoerde cases Vers onderzoek van effectiviteitsexpert,…
'Zou ons land, en vooral onze nazaten, niet veel beter af zijn met innovatieve marketeers?'De dominee en de koopman. Bij…
Inspelen op de veranderende voorkeuren in de maatschappij is ook gewoon slimme marketing Al jarenlang wordt er door marketeers gepraat…
In drie concrete stappen op weg naar een duurzame toekomst, mét deliverables als handvatten voor de vervolgstapPurpose washing is een…
Vier vragen, vier antwoorden over het economisch gewicht van gelukOp 10 maart a.s. deelt de marketeer van geluk, Guy van…
Gezonde proposities die bijdragen aan een betere en rechtvaardiger wereld kun je beter niet kapot analyserenDe NIMA Wereldmarketeers zijn op…
Adriaan Oomen: 'Voorbeelden die uit de crisis zijn geboren zijn talrijk en vele daarvan zijn succesvol'De begrippen ‘purpose’ en ‘marketing’…
Hoe een zoektocht naar het echte verschil tussen purpose, missie en visie, leidde naar de achilleshielPurpose is hot. Als je…