Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

(PR Academy de Podcast) Thea van Unen over transparantie in communicatie

'Iedereen is inmiddels journalist'Met meer dan 15 jaar PR ervaring 'under the belt' kunnen we Thea van Unen gerust een…

De PR-methode in een podcast

'Tenslotte is PR goed te gebruiken in de marketingmix, maar er verandert voortdurend véél in media'Paar maanden geleden is Aaron…

: (PR Academy de Podcast) Rob Lagendijk: commerciële PR-strateeg vertelt over PR-strategie

'PR zorgt voor zichtbaarheid en zichtbaarheid zorgt voor kansen. Het moet niet gaan om zichtbaarheid óm de zichtbaarheid, het moet…

Waarom mediaoptredens een kans zijn voor CEO’s

Weg met de media-angst!Mediaoptredens: niet iets waar je als merk blij van wordt. De baas wordt vaak pas naar voren geschoven…

PR in rebranding valt of staat met geloofwaardigheid

Van Overtoom naar Manutan, van Smiths naar Lays, van Telfort naar O2 en weer terug naar Telfort (en straks KPN)……

Nog een keer Rambam: hoe erg zijn PR-onderzoekjes?

Als we aan onze klanten vragen in welke media ze graag willen verschijnen, dan staat Rambam nooit op het lijstje.…

Marketinglessen uit Het Italiaanse Dorp

Uit het leven gegrepen: we leren vaak de mooiste en beste lessen direct in het dagelijks leven. En soms kan dat zomaar een…

Zo maak je de allerbeste podcast

Interview met podcasters Mark Schoones (Wayne Parker Kent) en Jos Govaart (Coopr)Je hebt geen keuze: je kunt als rechtschapen professional…

Vijf lessen in reputatiemanagement van Frank Peters (Virtus Communications)

'PR-druk op ondernemers is enorm toegenomen door opkomst social media'Media- en reputatiemanagement is een vakgebied met eigen wetten. Een vak…

Kan negatieve publiciteit commercieel ook positief uitpakken?

Communicatiemissers, slechte service en productproblemen zijn dankzij social media een onderwerp van gesprek geworden. Niet alleen social media, maar ook de…