Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Wat je kunt leren van een WC-borstel

De WC-borstel zat horizontaal geklemd tussen de toiletpot en de WC-bril. Een mooie metafoor voor een waardevolle les.

De winnende strategie achter brand love

Lees gauw verder als je de winnende strategie achter brand love wil ontdekken! (Spoiler-alert: het is ingewikkelder dan je verwacht).

Waarom medemenselijk ondernemen de basis voor gezonde groei is

Deze uitdagende tijd vraagt om concrete oplossingen vanuit het bedrijfsleven.

De klant en de medewerker samen op reis

Zijn behoefte, beleving en gedrag van de klant en de medewerker te verenigen?

Gevoelsmatig aankoopgedrag door drukte in de supermarkt?

Hoe beïnvloedt de ervaring dat het druk is in de supermarkt het aankoopgedrag van de consument?

Design moet gewoon inclusief zijn!

"Dit zit me als gegoten": je zal het een vrouw niet snel horen zeggen over werkkleding. Die is er namelijk…

Begint afvallen bij je virtuele zelf?

De gevolgen van ongezond gedrag kun je nu in VR ervarenIs het mogelijk? Gezondere voedselkeuzes door een full body illusion? Onderzoek…

Waarom we naar De Pindakaaswinkel gaan

Dit is waarom superspeciaalzaken een succes zijn“IJscoman, ijscoman, vertel eens een verhaal,” hoorden we jaren terug van Hans Teeuwen. “Nee, ik verkoop…

Zo voorkom je zonder verbodsbord lukraak geparkeerde fietsen

Hoe voorkom je dat fietsen overal over straat rondslingeren? De gemeente Katwijk laat zien hoe een paar slimme lijnen op de grond…

Waarom jij Unilever niet gelooft als het zegt dat Andy Allesreiniger natuurlijk is

Oorzaak? Het contagion-principleGeloof jij Unilever als het bedrijf zegt dat zijn  Allesreinger van het merk Andy op een natuurlijke basis…

Tom de Bruyne: ‘Ideeën moeten seks kunnen hebben in je hoofd’

Een nieuwe Namara Show met de expert in gedragsontwerp, overtuigingspsychologie en marketinginnovatieTom de Bruyne is een expert in gedragsontwerp, overtuigingspsychologie…

Wat betaal je liever? €9,99 per maand of €119,88 per jaar?

Marketeer: houd rekening met de preventie- en promotiefocusSchrikken consumenten van het bedrag van een jaarabonnement? En verschilt dat per type…