Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Communities essentieel bij Philips voor succesvolle digitale transformatie

Wie een digitale organisatie wil worden, moet communities of practice inzettenOnder leiding van Frans van Houten transformeerde Philips de afgelopen…

Lessen in B2B-marketing

Eventverslag: 'Als je de snelste slak bent in jouw race, ben je nog steeds een slak' Er zijn veel overeenkomsten…

Waarom je branding áltijd een plek in je business-strategie moet geven. En vice versa!

Als we met een bedrijfskundige bril naar merken kijken en ze op basis van hun business-strategie indelen, zien we vier soorten…

FutureWatch: samen met burgers en ontwerpers het coronavirus verslaan

Zo profiteer je van de creativiteit van anderenTijdens deze coronacrisis werken bedrijven en onderzoekers wereldwijd samen op een schaal en…

De toekomst van de marketeer is circulair

6 tips om de circulariteitskloof in de maatschappij te dichten​Hoe kun je als marketeer bijdragen aan een toekomstbestendige planeet? Wat…

Online Tuesday #93: digital marketing in 2020, in-house of outsourced?

Niks zo veranderlijk als het landschap van online marketing. Om alles in perspectief te zien is het nuttig om een…

De plug&play-organisatie: digitaal transformeren bij Philips

In amper tien jaar transformeerde elektronicabedrijf Philips tot een digitaal zorgtechnologiebedrijf dat kan concurreren met ICT-giganten als Google, Microsoft en…

Kijkje in de spraakgestuurde keuken van Google Home

Merken als Philips en Albert Heijn adopteren voice-revolutieDe komst van Google Home naar Nederland wordt belangrijker dan de lancering van…

Marketing is te modieus geworden

Nike werd echt niet groot dankzij een ecosysteem en Apple niet dankzij de whyWe maakten de afgelopen jaren kennis met het…

Hoe Philips muziekfreaks en audiofielen bereikt

The Thrill of Sound: een mooie branded content caseMensen die mij wat beter kennen weten dat ik een grote muziekfreak…

124 jaar Royal Philips: van gloeilampenproductie naar marktleiderschap dankzij big data

Hoe onze Nederlandse multinational zich telkens weet aan te passen aan de veranderende wereld en steeds meer data-gedreven wordtVorig jaar…