Wie een digitale organisatie wil worden, moet communities of practice inzettenOnder leiding van Frans van Houten transformeerde Philips de afgelopen…
Eventverslag: 'Als je de snelste slak bent in jouw race, ben je nog steeds een slak' Er zijn veel overeenkomsten…
Als we met een bedrijfskundige bril naar merken kijken en ze op basis van hun business-strategie indelen, zien we vier soorten…
Zo profiteer je van de creativiteit van anderenTijdens deze coronacrisis werken bedrijven en onderzoekers wereldwijd samen op een schaal en…
6 tips om de circulariteitskloof in de maatschappij te dichtenHoe kun je als marketeer bijdragen aan een toekomstbestendige planeet? Wat…
Niks zo veranderlijk als het landschap van online marketing. Om alles in perspectief te zien is het nuttig om een…
In amper tien jaar transformeerde elektronicabedrijf Philips tot een digitaal zorgtechnologiebedrijf dat kan concurreren met ICT-giganten als Google, Microsoft en…
Merken als Philips en Albert Heijn adopteren voice-revolutieDe komst van Google Home naar Nederland wordt belangrijker dan de lancering van…
Nike werd echt niet groot dankzij een ecosysteem en Apple niet dankzij de whyWe maakten de afgelopen jaren kennis met het…
The Thrill of Sound: een mooie branded content caseMensen die mij wat beter kennen weten dat ik een grote muziekfreak…
Hoe onze Nederlandse multinational zich telkens weet aan te passen aan de veranderende wereld en steeds meer data-gedreven wordtVorig jaar…