Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De winnende strategie achter brand love

Lees gauw verder als je de winnende strategie achter brand love wil ontdekken! (Spoiler-alert: het is ingewikkelder dan je verwacht).

Sterk Digitaal Merk met Ingmar de Lange [Podcast]

Ingmar de Lange heeft in mijn ogen een geweldig boek uitgebracht: Sterk Digitaal Merk. Iedereen moet als merk digitaal aanwezig zijn, maar toch is er weinig over bekend hoe je dat nou het beste aanpakt.

Grootser durven denken, dát is hoe je een B2B-merk bouwt!

Het draait om veel meer dan alleen de functionaliteit en de prijs van een product. Wat de grote merken der…

Aan de slag met je online strategie? Bespaar je de moeite

Maak je niet druk: je hebt hem niet nodig‘Heb jij nog geen online strategie??!’ Maak je niet druk:  je hebt…

De 7 zonden bij het bouwen aan een herkenbaar merk

'Wat er ook op je afkomt, houd deze drie dingen altijd op je netvlies: focus, focus en focus'Reclamemakers zijn vaak…

Waar groeien B2B-merken eigenlijk van?

B2B-marketing lijkt sterker op B2C-marketing dan de meeste B2B-marketeers denkenByron Sharps boek How Brands Grow heeft het denken over marketing-…

Overschat het onderscheidend merkvermogen niet

De USP kent iedereen. De UBR - Unique Buying Reason - is voor wie vanuit de doelgroep denkt. Voor wie…

Adidas, Puma, Aldi, Dr. Oetker: hoe goed zijn familieruzies voor merken?

In de Duitse markt wil het nog wel eens knetteren binnen familiemerken. Dat leidt niet alleen tot heftige taferelen, maar…

Zijn de roaring twenties voor merken begonnen?

In merkenland lijken de roaring twenties begonnen: de merkwaarde van wereldmerken groeit explosief. Kan de vlag uit of juichen we…

Ons logo wordt… eh, ons oude logo!

Marketing-horror. De meest iconische logo-veranderingen die de mist ingingen en werden teruggedraaid. Of niet.Een logo kun je zien als je…

We nemen nog een Corona!

Sterke merken niet immuun voor coronapandemie: 57 procent verliest merkwaarde. Opmerkelijk, de waarde van Corona Extra steeg welSterke merken blijken…

Merkvraag 23a: hoe meet je het effect van je merkstrategie?

Wekelijks beantwoord ik op Marketingfacts een primaire vraag over merkstrategie. Ditmaal: je merk is ontwikkeld, de verandering is zichtbaar en de buzz is…