Lees gauw verder als je de winnende strategie achter brand love wil ontdekken! (Spoiler-alert: het is ingewikkelder dan je verwacht).
Ingmar de Lange heeft in mijn ogen een geweldig boek uitgebracht: Sterk Digitaal Merk. Iedereen moet als merk digitaal aanwezig zijn, maar toch is er weinig over bekend hoe je dat nou het beste aanpakt.
Het draait om veel meer dan alleen de functionaliteit en de prijs van een product. Wat de grote merken der…
Maak je niet druk: je hebt hem niet nodig‘Heb jij nog geen online strategie??!’ Maak je niet druk: je hebt…
'Wat er ook op je afkomt, houd deze drie dingen altijd op je netvlies: focus, focus en focus'Reclamemakers zijn vaak…
B2B-marketing lijkt sterker op B2C-marketing dan de meeste B2B-marketeers denkenByron Sharps boek How Brands Grow heeft het denken over marketing-…
De USP kent iedereen. De UBR - Unique Buying Reason - is voor wie vanuit de doelgroep denkt. Voor wie…
In de Duitse markt wil het nog wel eens knetteren binnen familiemerken. Dat leidt niet alleen tot heftige taferelen, maar…
In merkenland lijken de roaring twenties begonnen: de merkwaarde van wereldmerken groeit explosief. Kan de vlag uit of juichen we…
Marketing-horror. De meest iconische logo-veranderingen die de mist ingingen en werden teruggedraaid. Of niet.Een logo kun je zien als je…
Sterke merken niet immuun voor coronapandemie: 57 procent verliest merkwaarde. Opmerkelijk, de waarde van Corona Extra steeg welSterke merken blijken…
Wekelijks beantwoord ik op Marketingfacts een primaire vraag over merkstrategie. Ditmaal: je merk is ontwikkeld, de verandering is zichtbaar en de buzz is…