Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Project BOOST: Hoe versnellen we de warmtetransitie?

'Academisch onderzoeksteam zoekt bedrijven, mensen, instellingen die willen helpen'Samen met een groep bedrijven en wetenschappers zijn wij bezig aan een…

Voorn praat Marketing #2: Over duurzamer consumentengedrag

'Drie recente studies en tips die je kunt gebruiken als je – zoals veel merken – zoekt naar de heilige…

Durf te twijfelen

'We mogen onze standpunten of overtuigingen niet laten verharden en we mogen niet verzanden in een meningencarrousel.'Ik maak mij zorgen…

Marketeers: stop met hypen en sta voor je vak!

Door te strooien met jargon en achter hypes aan te rennen werpen we rookgordijnen op en maken we dingen onnodig…

Koning marketing is dood, leve de koning

Welke maatschappelijke belangen dient de organisatie? Dat is de vraag die marketeers zichzelf zouden moeten stellen.Marketeers verliezen al jaren aan…

Marketing is kunst, geen wetenschap

'We lopen het risico om te vergroeien met oogkleppen die voor tunnelvisie zorgen'Marketing is kunst, geen wetenschap. Klinkt misschien vreemd…

‘Flexibele sentimentanalyse levert hiërarchie van productkenmerken op’

De onderzoekers namen de proef op de som en pasten het raamwerk toe op tabletcomputers om dashboardsSales-, productontwerp- en engineeringteams…

Marketingtaal heeft zo weinig betekenis dat hij onbruikbaar is

'Misschien is het meta-onwetendheid; dat wil zeggen, een onwetendheid van de eigen onwetendheid'Juristentaal mag berucht zijn, er is wel een…

Herinnert u zich deze marketinghype nog?

Hoe meer je praat over wat je van plan bent om te doen, hoe verdachter je wordt.Marketeers begrijpen als geen…

Hoe krijgen we de wereld écht mooier?

Consumenten wíllen wel goed doen, maar gedragen zich er niet naar. Hoe gaan we dat oplossen?Er is een groeiend aantal…