Mijn suggestie aan beslissers en gebruikers die hun marketingaanpak met nieuwe technologie een boost willen geven: steek 50% tot 75% van je oriëntatie in met WIE je gaat samenwerken.
Volgens Japke-d. Bouma zijn termen als "klantreis" vaak lege hulswoorden: concepten die hun glans verliezen door overmatig gebruik en een gebrek aan echte inhoud. Zijn we in de marketing- en communicatiewereld echt te ver doorgeschoten in ons gebruik van deze termen?
Marketeers liggen nu zelf ook op het strand, beklimmen een berg, lopen een trail in de Rocky Mountains of fietsen de Mont Ventoux op. Een mooi moment voor reflectie, hoe voorkomen we dat landen en steden nog meer gaan zuchten onder het juk van wereldwijd toerisme?
Wees kritisch op de cyclus, de genodigden, de voorbereiding en de opvolgingJouw marketingteam komt met regelmaat samen. Dit kan, afhankelijk…
Podcast met Esther Leloux (We Are Eves), Josephine Kay (Cosmopolitan) en Vanessa van Leusden (Paula’s Choice)Hoe staat het met digital…
Grote kans dat jij deze ‘intelligente’ lockdown gebruikt om eindelijk eens die webinar te volgen, die podcast te luisteren, dat…
Ondernemers, ook marketeers, zijn always on. Kansen ontdek je niet achter je bureauDe vier of vijf P’s van marketing zijn (bijna) zo…
Chief Marketing Officer steeds vaker overvleugeld door Chief Commercial OfficerChief Marketing Officers lijken steeds vaker te worden overvleugeld door Chief Commercial…
Welke verantwoordelijkheid hebben bedrijven als hun diensten verslavend worden?Marketeers doen er alles aan om hun producten zo goed mogelijk te…
Een titel die – hoe ordinair – te koop is voor de prijs van een fashionable jeansMarketing is geen vak…
De zoektocht naar toptalent kan een worsteling zijn, zeker ook in marketing. Ook de afstemming tussen werving en interne doorstroom…
Tweede aflevering van interview-rubriek HelloMastersHelloMasters is de nieuwe wekelijkse podcast van HelloMaaS, waarbij CEO Louise Doorn spreekt met de huidige…