Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hoe klantvriendelijk is de automotive-branche echt?

'Ja, je ziet het goed. De scores waren vooraf al ingevuld!'Je kent het vast. Je brengt je auto weg voor een…

Dit zijn dé belangrijkste review-trends in coronatijd

Hoe het topjaar voor e-commerce het consumentengedrag heeft veranderdTrustpilot analyseerde de wereldwijde activiteiten op zijn reviewplatform van juli 2020 tot…

Irritatie over chatbots flink toegenomen

Zijn chatbots de toekomst? Tegenwoordig is de manier van contact die wij met bedrijven hebben meer en meer online. We…

Dark horses staan te trappelen om top-10 klantvriendelijke bedrijven binnen te stormen

Is het Nederlandse bedrijfsleven in 2021 vriendelijker geworden?Steeds meer bedrijven presteren heel goed op het gebied van klantvriendelijkheid. Die conclusie…

Waarom voorkeursmerken altijd winnen

Boekrecensie ‘Why winners give it all’ van Ed StibbeMet ‘Why winners give it all’ heb je een uiterst praktisch marketingboek in…

#DEM2020: wie zijn de winnaars en de verliezers in digitale klantervaring?

Nieuw dit jaar: checken hoe jij scoort met digital performance in vergelijking met je concurrentenIn de 2020-editie van de vanmorgen…

Ik kreeg een brief van mijn verzekeraar. En nu ben ik chagrijnig

Vertrouwen is belangrijk in marketing. De content die je maakt, kan vertrouwen opbouwen maar ook heel makkelijk afbreken. Hoe voorkom…

Sympathie in webcare: gebruik geen ‘vervelend’ en ‘helaas’?

Hoe moet het dan wel?Waar de één in een webcaregesprek vooral kiest voor woorden als vervelend, sorry, of helaas om medeleven richting een klant…

Online marketing in een offline platenzaak

We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…

Hoe de Net Promotor Score de weg kwijtraakte

De NPS was bedoeld als indicator voor loyaliteit en winstgevendheid, niet voor het vinden van de drivers van een betere…

Door digitaal klantcontact heeft elke organisatie een ‘open keuken’

Vijf trends en hun invloed op klantcontactEen kok in een restaurant met een open keuken denkt wel drie keer na…

Vier tips die klantbeleving naar hoger niveau tillen

Keuze is niet altijd het beste voor de klant en 'convenience is the new loyalty' is een dooddoener die slechts voor…