'Ja, je ziet het goed. De scores waren vooraf al ingevuld!'Je kent het vast. Je brengt je auto weg voor een…
Hoe het topjaar voor e-commerce het consumentengedrag heeft veranderdTrustpilot analyseerde de wereldwijde activiteiten op zijn reviewplatform van juli 2020 tot…
Zijn chatbots de toekomst? Tegenwoordig is de manier van contact die wij met bedrijven hebben meer en meer online. We…
Is het Nederlandse bedrijfsleven in 2021 vriendelijker geworden?Steeds meer bedrijven presteren heel goed op het gebied van klantvriendelijkheid. Die conclusie…
Boekrecensie ‘Why winners give it all’ van Ed StibbeMet ‘Why winners give it all’ heb je een uiterst praktisch marketingboek in…
Nieuw dit jaar: checken hoe jij scoort met digital performance in vergelijking met je concurrentenIn de 2020-editie van de vanmorgen…
Vertrouwen is belangrijk in marketing. De content die je maakt, kan vertrouwen opbouwen maar ook heel makkelijk afbreken. Hoe voorkom…
Hoe moet het dan wel?Waar de één in een webcaregesprek vooral kiest voor woorden als vervelend, sorry, of helaas om medeleven richting een klant…
We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…
De NPS was bedoeld als indicator voor loyaliteit en winstgevendheid, niet voor het vinden van de drivers van een betere…
Vijf trends en hun invloed op klantcontactEen kok in een restaurant met een open keuken denkt wel drie keer na…
Keuze is niet altijd het beste voor de klant en 'convenience is the new loyalty' is een dooddoener die slechts voor…