Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Fijn dat u nu klant bent! Maar ons niet (meer) bellen

Nieuwe klant(en). Elke organisatie wil ze. Maar waar is de balans tussen het koesteren van nieuwe en bestaande klanten?

Een klik met de klant

Digitale assistenten zoals chatbots en avatars worden steeds vaker ingezet voor klantcontact. En ze worden ook steeds slimmer. Een goed functionerende digitale assistent maakt de dienstverlening sneller en goedkoper en neemt menselijke medewerkers vervelend werk uit handen. Maar kunnen klanten ook een persoonlijke klik voelen met een digitale assistent?

Een fantastische klantervaring voor de Never Normal klant

Boekrecensie: De Ruwe Diamant. Opnieuw een aanrader vindt Jeanine Dijkhuis, dit zesde boek van Steven van Belleghem.

Hoe kom je als B2B-marketeer in contact met je klant?

Een gesprek met je klant kan als B2B-marketeer ontzettend waardevol zijn. Toch gebeurt dit weinig. Collega's weerhouden je ervan of je legt jezelf te hoge eisen op. Hoe kom je nou op een laagdrempelige manier met je klanten in contact?

Kijk eens wat vaker in de spiegel

'Het klantcontactcentrum is een onuitputtelijke bron van interessante en relevante data over de relatie met je klanten'Door voor de spiegel…

Hoe service aanvullend intelligent wordt

VX World Tour #1 - Hoe zorgen we ervoor dat mensen doen wat mensen het beste kunnen?We leven in een…

Trends in customer experience

Customer experience is allang niet meer het zoveelste modewoord in klantmanagement. Customer experience is broodnodig, wil je als organisatie relevant…

Wát als de Berlijnse muur niet was gevallen?

Het Klant Contact Centrum is vaak nog stevig opgeborgen achter een ijzeren gordijn. Dat is schadelijk voor marketingproposities.Onlangs las ik…

Feedback-vermoeidheid: laat je klant met rust

Klanten gaan tegenwoordig gebukt onder een feedback overload. Er is een overkill aan pop-ups en feedbackformulieren die op ze worden…

Zo word je het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

De rode draad in het verhaal van de negen winnaarsEr zijn eigenlijk negen 'Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland'. Rituals voert de ranglijst…

Waarom het tijd is om eerlijk te zijn over telemarketing

Op korte termijn kun je pay-per-lead in telemarketing als een zeer interessante optie zien. Maar het is ook kortzichtig. Want…

Marketing&Facts: Fysiek contact bevordert sales

Echt contact met je klanten heeft een positief effect op de bedrijfsresultatenHotelketen Accor komt in de lucht met een persbericht…