'Het klantcontactcentrum is een onuitputtelijke bron van interessante en relevante data over de relatie met je klanten'Door voor de spiegel…
VX World Tour #1 - Hoe zorgen we ervoor dat mensen doen wat mensen het beste kunnen?We leven in een…
Customer experience is allang niet meer het zoveelste modewoord in klantmanagement. Customer experience is broodnodig, wil je als organisatie relevant…
Het Klant Contact Centrum is vaak nog stevig opgeborgen achter een ijzeren gordijn. Dat is schadelijk voor marketingproposities.Onlangs las ik…
Klanten gaan tegenwoordig gebukt onder een feedback overload. Er is een overkill aan pop-ups en feedbackformulieren die op ze worden…
De rode draad in het verhaal van de negen winnaarsEr zijn eigenlijk negen 'Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland'. Rituals voert de ranglijst…
Op korte termijn kun je pay-per-lead in telemarketing als een zeer interessante optie zien. Maar het is ook kortzichtig. Want…
Echt contact met je klanten heeft een positief effect op de bedrijfsresultatenHotelketen Accor komt in de lucht met een persbericht…
Van-moment-tot-moment-marketingConsumenten zijn gewend geraakt aan digitale winkelkanalen. Maar deze kanalen moeten worden gecombineerd met andere zodra alle coronamaatregelen worden opgeheven…
De huidige indeling van veel contactcenters is verouderd, het zijn silo's die goed klantcontact belemmeren. Die ervoor zorgen dat de…
Zijn chatbots de toekomst? Tegenwoordig is de manier van contact die wij met bedrijven hebben meer en meer online. We…
Wat is het en hoe kun je het inzetten?“Dé snelste manier om je bezoekers door je funnel heen te leiden…