Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Kijk eens wat vaker in de spiegel

'Het klantcontactcentrum is een onuitputtelijke bron van interessante en relevante data over de relatie met je klanten'Door voor de spiegel…

Hoe service aanvullend intelligent wordt

VX World Tour #1 - Hoe zorgen we ervoor dat mensen doen wat mensen het beste kunnen?We leven in een…

Trends in customer experience

Customer experience is allang niet meer het zoveelste modewoord in klantmanagement. Customer experience is broodnodig, wil je als organisatie relevant…

Wát als de Berlijnse muur niet was gevallen?

Het Klant Contact Centrum is vaak nog stevig opgeborgen achter een ijzeren gordijn. Dat is schadelijk voor marketingproposities.Onlangs las ik…

Feedback-vermoeidheid: laat je klant met rust

Klanten gaan tegenwoordig gebukt onder een feedback overload. Er is een overkill aan pop-ups en feedbackformulieren die op ze worden…

Zo word je het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

De rode draad in het verhaal van de negen winnaarsEr zijn eigenlijk negen 'Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland'. Rituals voert de ranglijst…

Waarom het tijd is om eerlijk te zijn over telemarketing

Op korte termijn kun je pay-per-lead in telemarketing als een zeer interessante optie zien. Maar het is ook kortzichtig. Want…

Marketing&Facts: Fysiek contact bevordert sales

Echt contact met je klanten heeft een positief effect op de bedrijfsresultatenHotelketen Accor komt in de lucht met een persbericht…

3 tips om snel in te spelen op de behoeften van de klant

Van-moment-tot-moment-marketingConsumenten zijn gewend geraakt aan digitale winkelkanalen. Maar deze kanalen moeten worden gecombineerd met andere zodra alle coronamaatregelen worden opgeheven…

Als jij de klant niet dient, dien dan iemand die dat wel doet

De huidige indeling van veel contactcenters is verouderd, het zijn silo's die goed klantcontact belemmeren. Die ervoor zorgen dat de…

Irritatie over chatbots flink toegenomen

Zijn chatbots de toekomst? Tegenwoordig is de manier van contact die wij met bedrijven hebben meer en meer online. We…

Conversational marketing als nieuwe strategie

Wat is het en hoe kun je het inzetten?“Dé snelste manier om je bezoekers door je funnel heen te leiden…