Interview met Salem Samhoud, de man voor wie alles ‘gewoon ongewoon’ om mensen draait.
Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.
Chris Kersbergen, bestuurslid NIMA vakgroep Internal Branding en Head of Brand bij Rabobank interviewt Marc van Eck, smaakmaker internal branding van het eerste uur.
Lara Molendijk: 'Mijn overtuiging is dat sterke merken, beter dan de politiek, positief verschil kunnen maken in de wereld.''Als je…
'Wat ik teveel zie is dat er losse interne projecten worden gestart, waarin de verbinding met het merk vergeten wordt.'Als…
Generaties Y, Z en de volgende generatie Alpha willen het oprechte en inspirerende verhaal achter het bedrijf.In de VS is…
Over succesvol veranderen en de drie meest gestelde vragenBe the reason someone smiled today. Ik hou van die quote maar ik…
Van branding tot marketingmodellen en van marketingmanagement tot internetstrategieën en de customer journeyMarketingboeken, er zijn er bijzonder veel van. In…
Drie redenen waarom je nu moet starten met het bouwen van een online community Je klanten, stakeholders, relaties, medewerkers komen…
Waarom bedrijven die goed voelen en een prettig gevoel geven, ook meer succes hebbenAls de drivers die belangrijk voor ons…
Employee journey, employee advocacy en internal communication – ze hebben allemaal met internal branding te maken, een veelomvattend en zich steeds verder ontwikkelend vakgebied.…
Het afbreken van silo's, cross-functioneel werken, vaardigheden opbouwen met de bijbehorende tools en zaken op elkaar afstemmen. Mensen die met…