Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Brand experience is de overtreffende trap van customer experience

Niet de zoveelste patato/potatoe discussie. Het is iets waar je resoluut voor moet wíllen gaan.

Internal Branding als kompas voor ontwikkeling van mens en organisatie

Chris Kersbergen, bestuurslid NIMA vakgroep Internal Branding en Head of Brand bij Rabobank interviewt Marc van Eck, smaakmaker internal branding van het eerste uur.

Internal Branding; hoe je de binnenkant met de buitenkant verbindt

Lara Molendijk: 'Mijn overtuiging is dat sterke merken, beter dan de politiek, positief verschil kunnen maken in de wereld.''Als je…

Internal Branding: van ‘nice to have’ naar ‘need to have’

'Wat ik teveel zie is dat er losse interne projecten worden gestart, waarin de verbinding met het merk vergeten wordt.'Als…

Waarom digitale coaching employer branding kan versterken

Generaties Y, Z en de volgende generatie Alpha willen het oprechte en inspirerende verhaal achter het bedrijf.In de VS is…

‘Be the reason for a smile’

Over succesvol veranderen en de drie meest gestelde vragenBe the reason someone smiled today. Ik hou van die quote maar ik…

Deze marketingboeken moet je gelezen hebben

Van branding tot marketingmodellen en van marketingmanagement tot internetstrategieën en de customer journeyMarketingboeken, er zijn er bijzonder veel van. In…

Community-building in coronatijd

Drie redenen waarom je nu moet starten met het bouwen van een online community Je klanten, stakeholders, relaties, medewerkers komen…

De relevantie van een lekker merk

Waarom bedrijven die goed voelen en een prettig gevoel geven, ook meer succes hebbenAls de drivers die belangrijk voor ons…

Internal branding – what’s in a name

Employee journey, employee advocacy en internal communication – ze hebben allemaal met internal branding te maken, een veelomvattend en zich steeds verder ontwikkelend vakgebied.…

Die wondere wereld genaamd internal branding

Het afbreken van silo's, cross-functioneel werken, vaardigheden opbouwen met de bijbehorende tools en zaken op elkaar afstemmen. Mensen die met…

Een sterke bedrijfscultuur als basis voor succes

Dat sterke bedrijven niet vanzelf ontstaan, zal geen verrassing zijn. Daniel Coyle combineert in zijn boek 'De bedrijfscultuur-code' wetenschappelijke inzichten met…