Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketeers traditioneel kortzichtig over de impact van hun mediainvesteringen

Een nieuw rapport van WARC, in samenwerking met Google, biedt nieuwe inzichten die de uitdagingen aanpakken die marketeers traditioneel kortzichtig hebben gemaakt over de impact van hun mediainvesteringen.

Succesvolle datamarketeer is beetje nerd en beetje kunstenaar

Topics als ‘data’, ‘big data’, ‘data-analyse’ en een ‘datagedreven marketingorganisatie’ zijn primair géén typische IT-onderwerpen zijn, maar is marketing ten voeten uit. Een mensenvak.

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.

Balans marketing en privacy in ere herstellen

Ontdek hoe wij marketeers de balans tussen effectieve marketing en privacy herstellen, met ethisch handelen en klantgerichte benaderingen.

De kracht van “Data as a Product” in Marketing

Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.

Data driven marketeers met geen mogelijkheid te vinden

Wat je moet weten over het DDMA Data Driven Marketing Onderzoek 2021Niet de techniek, maar de juiste mensen met de…

‘Eenderde van marketingbazen vertrouwt eigen data niet’

Handmatige 'wrangling' van gegevens via spreadsheets wordt een steeds tijdrovender en arbeidsintensiever klusTerwijl het decennium van marketingpersonalisatie zo ongeveer unaniem…

Data driven ondernemen voor gevorderden

Het begrip ‘big data’ van begin deze eeuw begint nu pas inhoud te krijgen. Hoe hou je het bij elkaar?…

Data-driven marketing in de praktijk: zo verdrink je niet in data

Met 'spray and pray' kom je als moderne marketeer niet langer weg. Elke beslissing wordt ondersteund door data. Klantgegevens, website-bezoek, marktonderzoek,…

In de ban van het getal

Hoe vaak moet een commercial worden uitgezonden voordat er een anker geslagen wordt in het brein van de klant? Hoe…

Data-driven marketing kan niet zonder vertrouwen en cultuur

DDMA duikt diep in Data Driven Marketing Onderzoek 2018De resultaten van het Data Driven Marketing Onderzoek 2018 werden afgelopen maand…

Menselijke fouten oorzaak van datalekken

Sinds mei dit jaar zijn bedrijven verplicht om er alles aan te doen datalekken te voorkomen. Maar het probleem: ze…