Ontdek hoe wij marketeers de balans tussen effectieve marketing en privacy herstellen, met ethisch handelen en klantgerichte benaderingen.
Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.
Wat je moet weten over het DDMA Data Driven Marketing Onderzoek 2021Niet de techniek, maar de juiste mensen met de…
Handmatige 'wrangling' van gegevens via spreadsheets wordt een steeds tijdrovender en arbeidsintensiever klusTerwijl het decennium van marketingpersonalisatie zo ongeveer unaniem…
Het begrip ‘big data’ van begin deze eeuw begint nu pas inhoud te krijgen. Hoe hou je het bij elkaar?…
Met 'spray and pray' kom je als moderne marketeer niet langer weg. Elke beslissing wordt ondersteund door data. Klantgegevens, website-bezoek, marktonderzoek,…
Hoe vaak moet een commercial worden uitgezonden voordat er een anker geslagen wordt in het brein van de klant? Hoe…
DDMA duikt diep in Data Driven Marketing Onderzoek 2018De resultaten van het Data Driven Marketing Onderzoek 2018 werden afgelopen maand…
Sinds mei dit jaar zijn bedrijven verplicht om er alles aan te doen datalekken te voorkomen. Maar het probleem: ze…
Hoe je binnen de wet toch nog een succesvolle campagne inzetSinds de invoering van de GDPR/AVG wordt het steeds lastiger…
Waar staat data-driven marketing en hoe gaat het zich in 2019 ontwikkelen? De DDMA-commissie Data Decisioning & Engagement heeft vakgenoten…
Data is king! Big data verandert de wereld! Het zijn zomaar wat kreten die je de afgelopen jaren opeens overal hoort.…