Het is de nachtmerrie van veel organisaties: je bedrijf komt negatief in de publiciteit. Het overkwam culinair magazine Bon Appétit. Dit…
10 gouden tips uit de branche van live-communicatie en experience-marketingMarketing = communicatie. Het was de uitkomst van een rondetafelgesprek van…
Drie strategieën voor merkcommunicatie tijdens de COVID19-crisisDe merken die blijven adverteren in een crisis komen er sterker uit. Zoveel is…
De huidige coronacrisis laat zien dat veel merken worstelen met de vraag hoe ze juist nu in crisistijd kunnen blijven…
In de coronacrisis wordt dagelijks duidelijk hoe belangrijk woordvoerders zijn om een boodschap over te brengen op het grote publiek.…
Hoewel we er altijd goed voor zorgen dat er geen virussen op onze site terechtkomen, konden we er dit keer niets…
“Alleen samen.” Zo luidt het motto van de marketingcampagne waarmee het kabinet-Rutte heel Nederland probeert te betrekken bij de bestrijding…
Net als bij ons zal ook bij jou het virus zijn binnengeslopen. Wat in eerste instantie begon als iets vreselijks…
Ieder merk komt vroeg of laat een keer in een crisis terecht. En dan is het direct kunnen acteren in…
Hapklare wetenschap op Swocc-symposium 2018Als marketeer ken je ze vast wel van de congressen die je met enige regelmatig bezoekt:…
'PR-druk op ondernemers is enorm toegenomen door opkomst social media'Media- en reputatiemanagement is een vakgebied met eigen wetten. Een vak…
Campagnes kunnen een belangrijke oorzaak zijn voor het ontstaan van een crisis bij merken. Het overkwam onlangs Dove nog. Het merk kwam…