Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Culinair magazine Bon Appétit glijdt uit in crisistijd en probeert met content de boel te redden

Het is de nachtmerrie van veel organisaties: je bedrijf komt negatief in de publiciteit. Het overkwam culinair magazine Bon Appétit. Dit…

Zo moet de overheid communiceren nu de ‘schrikaandacht’ voor corona weg is

10 gouden tips uit de branche van live-communicatie en experience-marketingMarketing = communicatie. Het was de uitkomst van een rondetafelgesprek van…

Wat moet je als merk nou met corona?

Drie strategieën voor merkcommunicatie tijdens de COVID19-crisisDe merken die blijven adverteren in een crisis komen er sterker uit. Zoveel is…

De uitdaging van merkmanagement in crisistijd

De huidige coronacrisis laat zien dat veel merken worstelen met de vraag hoe ze juist nu in crisistijd kunnen blijven…

Negen tips om je goed voor te bereiden op media-interviews in crisistijd

In de coronacrisis wordt dagelijks duidelijk hoe belangrijk woordvoerders zijn om een boodschap over te brengen op het grote publiek.…

Online marketing in het coronatijdperk: van conversie naar retentie in drie dagen

Hoewel we er altijd goed voor zorgen dat er geen virussen op onze site terechtkomen, konden we er dit keer niets…

Kabinet-Rutte worstelt met crisiscommunicatie over coronavirus (en komt boven)

“Alleen samen.” Zo luidt het motto van de marketingcampagne waarmee het kabinet-Rutte heel Nederland probeert te betrekken bij de bestrijding…

Corona in marketingland: samen op zoek naar zekerheid

Net als bij ons zal ook bij jou het virus zijn binnengeslopen. Wat in eerste instantie begon als iets vreselijks…

Crisis-respons: zo doe je dat

Ieder merk komt vroeg of laat een keer in een crisis terecht. En dan is het direct kunnen acteren in…

Marketing verdwaalt soms tussen feit en visie

Hapklare wetenschap op Swocc-symposium 2018Als marketeer ken je ze vast wel van de congressen die je met enige regelmatig bezoekt:…

Vijf lessen in reputatiemanagement van Frank Peters (Virtus Communications)

'PR-druk op ondernemers is enorm toegenomen door opkomst social media'Media- en reputatiemanagement is een vakgebied met eigen wetten. Een vak…

Crisiscommunicatie voorkomen? Ga de dialoog aan met de omgeving

Campagnes kunnen een belangrijke oorzaak zijn voor het ontstaan van een crisis bij merken. Het overkwam onlangs Dove nog. Het merk kwam…