Marketeers moeten de ambassadeurs van creativiteit zijn binnen de organisatie. Zeker in een tijd waarin AI steeds belangrijker wordt en steeds meer organisaties AI inzetten als creatief hulpmiddel.
72% van de marketingprofessionals gebruikt AI. Het gebruik van AI heeft een positieve invloed op de marketinginspanningen. AI wordt het meest gebruikt om ideeën en content te genereren, volgens een onderzoek van Team Lewis.
'B2B Marketeers zouden Coca-Cola op de markt zou brengen als 'bruin, bruisend en zoet, 98% bewezen effectief tegen dorst'. Er…
Ga wandelen, praat onzin of plaats jezelf in een weinig alledaagse omgeving en het gaat stromen.Marketing is creativiteit en de…
Ken je dat verhaal van de chemie die in je marketingteam ontstond via Teams?Thuiswerken. Hoera. We mogen/moeten weer meer door de lockdown die…
Waarom je altijd een boekje bij je moet hebben als je gaat golvenDie momenten, waarvan je niet weet hoe ze…
De beste marketingconcepten centreren zich rond een productThecla Schaeffer is momenteel eindbaas marketing bij Tony's Chocolonely. Ze deed veel ervaring…
Goed creatief werk kan je kippenvel geven of je laten lachen.Validators heeft recentelijk samen met de MarketingTribune onderzoek gedaan naar…
Heerlijke films: We lichten de top vijf van de twintig meest creatieve en effectieve reclamecampagnes uitData analytics en brand consulting-bedrijf…
B2B-marketeers denken dat hun klanten geobsedeerd zijn door specificaties, prijzen en dus objectieve beslissingen nemenDriekwart van de B2B-merken slaagt er…
Erik de Graaf is een Nederlandse striptekenaar, illustrator en grafisch ontwerper. Hij weet ook heel veel van branding. Reden om…
Een sociaalpsychologische blik op creativiteitRecente inzichten uit neuroscience, economie en psychologie over het brein en consumentengedrag vinden in toenemende mate…