Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Politieke onmacht in het digitale tijdperk

Ex-D66 kamerlid Kees Verhoeven schreef een boek over de crash van onze democratie.

Doe mee aan de DDMA Barometer 2022

DDMA Barometer 2022 in het teken van de cookieless worldVorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van…

Facebook, Google en Amazon profiteren meest van budgetverschuiving einde third party cookies

Verwachte budgetverschuiving in VS vooral naar TriopolyVeelbesproken onderwerp, veel over te doen. We naderen de uitfasering van third party cookies (link…

Hoe kan je als organisatie het vertrouwen van consumenten (terug)winnen?

Data-gedreven processen kunnen organisaties enorme voordelen opleveren. Data levert – soms onverwachte – inzichten en trends op waarmee het mogelijk…

Datadriven Marketing in 2022 – Belangrijke trends en ontwikkelingen

Bij Traffic Builders werken we al sinds 2000 aan data-gedreven online marketing, maar toch voorspel ik dat online marketing in…

Cookieless Era wacht niet op Google

Google Chrome stelt blokkeren third-party cookies uit, maar dat houdt niet in dat je achterover kunt leunen2022 zou het jaar…

De impact van cookieloze browsers op advertising. Is de koek op?

VIA doet verslag in twee delen over de ‘cookieless era’. Deel 1Dat third-party cookies over niet al te lange tijd…

Online privacy tracking & online adverteren: wat gaat er veranderen?

Betekenen de ontwikkelingen binnen online privacy tracking het einde van online adverteren zoals we dat nu kennen?Third party cookies zorgen…

Een wereld zonder cookies: welke stappen kun jij morgen zetten?

Nu steeds meer browsers het gebruik van third-party cookies gaan blokkeren en wetgeving rondom privacy en gegevensverzameling steeds meer wordt…

Zo ga je zonder stress de cookieloze toekomst in

IAB Nederland doet in drie delen verslag van webinar ‘Cookieless Era’. Dit is deel drieIn de derde en laatste aflevering…

Addressability in een wereld zonder cookies, hoe?

IAB Nederland doet verslag van webinar-trilogie over 'cookieless era’ (deel 2)Wat kunnen buyers en publishers straks, in een wereld zonder…

Welke impact hebben cookieloze browsers op advertising?

IAB Nederland doet verslag in drie delen van webinar-trilogie over 'cookieless era'Google kondigde begin dit jaar aan dat third party…