Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.
Al jaren wordt er geroepen dat de tijd van eigen dataverzameling is aangebroken.
Ex-D66 kamerlid Kees Verhoeven schreef een boek over de crash van onze democratie.
DDMA Barometer 2022 in het teken van de cookieless worldVorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van…
Verwachte budgetverschuiving in VS vooral naar TriopolyVeelbesproken onderwerp, veel over te doen. We naderen de uitfasering van third party cookies (link…
Data-gedreven processen kunnen organisaties enorme voordelen opleveren. Data levert – soms onverwachte – inzichten en trends op waarmee het mogelijk…
Bij Traffic Builders werken we al sinds 2000 aan data-gedreven online marketing, maar toch voorspel ik dat online marketing in…
Google Chrome stelt blokkeren third-party cookies uit, maar dat houdt niet in dat je achterover kunt leunen2022 zou het jaar…
VIA doet verslag in twee delen over de ‘cookieless era’. Deel 1Dat third-party cookies over niet al te lange tijd…
Betekenen de ontwikkelingen binnen online privacy tracking het einde van online adverteren zoals we dat nu kennen?Third party cookies zorgen…
Nu steeds meer browsers het gebruik van third-party cookies gaan blokkeren en wetgeving rondom privacy en gegevensverzameling steeds meer wordt…
IAB Nederland doet in drie delen verslag van webinar ‘Cookieless Era’. Dit is deel drieIn de derde en laatste aflevering…