Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Is er een rol voor chatbots in B2B-webshops?

Stel, je hebt een groothandel. Er staat een vacature uit voor een nieuwe medewerker op de klantenservice. Je krijgt een…

Case: 1000+ pre-orders via chatbotmarketing

Chatbots. Je hoort er veel over en je ziet er ook steeds meer. Chatbots worden vooral ingezet voor het verbeteren…

KLM zet samen met Facebook de conversatie centraal in hun sociale strategie

We kennen KLM als voorloper als het om social gaat: als een van de eerste bood de vliegtuigmaatschappij 24/7 snelle…

3 redenen waarom chatbots blijvertjes zijn

Dat de interesse in chatbots groot is, is geen geheim. Sinds Facebook Messenger aankondigde het platform open te stellen voor…

E-mail vs Messengers: waar gaat het heen en welk kanaal wint?

Conversational Commerce is het gesprek van de dag onder marketeers. Messengerdiensten zoals WhatsApp en WeChat zijn momenteel booming. WhatsApp-oprichter Jan Koum…

Miss Piggy op Facebook Messenger: chatbots krijgen persoonlijkheid

Disney heeft aan het begin van 2016 een door kunstmatige intelligentie bestuurde chatbot gelanceerd voor Facebook Messenger. Ter promotie van…

Bedrijven en merken staan straks in je WhatsApp contactenlijst

2016 wordt het jaar van conversationeel commerceWhatsApp heeft inmiddels meer dan een miljard gebruikers, Facebook Messenger passeerde onlangs de 800…

De toekomst van WhatsApp en Facebook Messenger

Deze week maakte mede-oprichter van WhatsApp Jan Koum bekend dat de berichtendienst meer dan 1 miljard gebruikers heeft. Bijna één op de zeven…

De chatbot is het nieuwe marketingkanaal

Volgens recent onderzoek van Pew Research Center maakt 97 procent van de smartphone bezitters gebruik van de functionaliteit om tekstberichten…

Conversational commerce: je merk als (virtuele) assistent in het beslissingsproces

Conversationele commerce refereert aan de interactie die mensen hebben met diensten en bedrijven via interfaces die we kennen van messaging-apps…