Zo voorkom je dat je whitepaper ongelezen in de prullenbak verdwijntHet wordt vaak gedacht: “We zijn een B2B-bedrijf. We kunnen…
Wanneer je iemand vraagt naar zijn of haar favoriete online ervaring, hoor je vaak namen zoals Bol.com, Google, Facebook, Amazon…
Al is de 'why' in B2B nog zo simpel, de 'how' maakt het verschilIs het wel zo zinvol om weer…
Eén van de meest effectieve manieren om een nieuw publiek te bereiken, is door de doelgroep van anderen te gebruiken.…
De effectiviteit van marketing neemt sterk toe als merken een betere balans aanbrengen tussen lange en korte termijndoelen en -activiteiten.…
Eén van de slechte ontwikkelingen binnen het marketingvak is de verbastering en daarmee devaluering van het woord marketing. Direct marketing,…
In het B2B Marketing Trendrapport dat onlangs door het Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Spotler (voorheen Blinker) gepubliceerd is, komt heel duidelijk…
Introverten aan de macht"Bouw aan je publiek in plaats van aan je verkooppraatje." En daarmee vat Rob Beltman een treffend artikel van Gary Vaynerchuck…
“Outbound is out, inbound is in” en “outbound marketing is verleden tijd”, zomaar een greep uit de vele uitspraken die…
Dennis van der Steen is marketing- en communicatiemanager bij PerfectView CRM Online: de marktleider in Nederland op het gebied van…
Customer centricity, oftewel het centraal stellen van jouw klant. Tijdens het B2B Marketing Forum in DeFabrique in Utrecht had vrijwel…