Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Het juiste doen als niemand kijkt

Lessen uit de ethiek en filosofie voor integer leiderschap - BoekrecensieHet juiste doen als niemand kijkt, lessen uit de ethiek…

Viraal gaan in een vleermuis-markt

Boekrecensie van Zoonotic (Carole Lamarque)Zoonotic, de formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie, dát wordt me op de kaft beloofd.…

Integer leiderschap: het juiste doen als niemand kijkt

Integriteit staat niet gelijk aan reputatie of de creatie van financiële marktwaarde. Nee, het is gestoeld op respect en begrip…

Niet communiceren bestaat niet

Boekrecensie van ‘Het communicatie DNA’ (Korneel Warlop)‘Tips en tricks voor de communicators van vandaag en morgen’, luidt de ondertitel van…

Bromvliegeffect: waarom kleine dingen je gedrag sturen

Boekrecensie 'Het bromvliegeffect'Het bromvliegeffect is mij niet vreemd. Zodra dit gezoem in ons huis klinkt, springt mijn vrouw op en grijpt de…

Welke boeken stop jij in je vakantiekoffer?

Deze boeken neemt de oprichter van Marketingfacts meeJarenlang heb ik op Marketingfacts iedere zomer een lijst gepubliceerd met leestips voor…

‘Act human’: technologie terug op haar plek

Boekrecensie van ‘Act Human’ door Karel Demeester, Sarah Steenhaut en Jan CallebautAlle moderne technieken die al bestaan en op ons afkomen…

‘Customer Innovation’ is een moderne klassieker

Boekrecensie van ‘Customer Innovation – Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinformatie’Drie kernprocessen voor klantgerichte innovatie: via een zoomlens, groothoeklens…

Starten met innovatie

Boekrecensie van 'Impact door Innovatie' van Annelies HuisinghEr zijn al boeken volgeschreven over innovatie, dus wat heeft dit boek nu…

Een echt marketingboek voor events

Boekrecensie van ‘We love events’ door Peter DecuypereDezelfde auteur, dezelfde uitgever en hetzelfde thema als het voorgaande boek in 2016:…

De kreeft is een echte overlever en je kunt van hem leren

Boekrecensie van 'De strategie van de kreeft'Heb je ervaring met veranderingsprocessen, of ga je eraan beginnen? Lees dan 'De strategie van de…

Waarom voorkeursmerken altijd winnen

Boekrecensie ‘Why winners give it all’ van Ed StibbeMet ‘Why winners give it all’ heb je een uiterst praktisch marketingboek in…