Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Nieuw in Google Ads: extensie met leadformulier

Conversie zonder door te klikken naar websiteBelangrijk nieuws voor bedrijven die zich richten op leadgeneratie: Google is momenteel een nieuwe advertentie-extensie…

Wees voorbereid op de komst van Apple Search Ads

Hoe zorg je dat jouw iOS-app op één staat als hij wordt gezocht? Dit kan binnenkort eenvoudig met Apple Search…

AdWords-scripts: haal meer uit je zoekwoorden en advertenties

De saga van AdWords-scripts gaat verder, met een aantal manieren om meer uit je zoekwoorden en advertenties te halen. We…

Laag zoekvolume? Haal meer uit je AdWords-campagnes

Voldoende zoekvolume is het uitgangspunt van succesvolle AdWords-campagnes. Dit geldt vooral voor nieuwe bedrijven met innovatieve producten of ondernemingen die…

De nieuwe Google AdWords-interface: zes redenen om over te stappen

Met de introductie van de nieuwe AdWords-interface is wat niemand ooit verwachtte, dan toch gebeurd: de polarisatie binnen het AdWords-landschap…

Alles wat je moet weten over de Google AdWords HI-score

En daar was ‘ie plotseling: de Google AdWords HI-score. Een nieuwe score die Google inzet om aan te geven hoe…

Vier tips voor doelgroep-targeting via Google AdWords

De inzet van doelgroep-targeting verandert continu en wordt steeds uitgebreid. Het wordt bijvoorbeeld toegepast door een eigen doelgroep te maken en…

Hoe je als webwinkel ontkomt aan een AdWords-penalty

Wie online drogisterij-artikelen verkoopt, voelt voortdurend de hete adem van Google in zijn nek. Met welke artikelen mag je wel…

Advertentieroulatie in AdWords: van onbepaalde tijd naar geoptimaliseerd rouleren

Google kwam het afgelopen jaar met verschillende tools om je AdWords-account te automatiseren. Ook heeft automation meer statuur gekregen in…

De AdWords-specialist: een uitstervend ras

Wat staat je te doen in 2018?Bidmanagement in AdWords. Een paar cent eraf voor een zoekwoord, of zelfs volledig uitsluiten.…

SEO-stappenplan voor website-migraties

Niet elke website migratie is hetzelfde. De impact op de zichtbaarheid in Google bepaalt hoeveel effort er tijdens de migratie…

5 geavanceerde scripts om je prestaties in Adwords te verbeteren

In dit artikel deel ik graag een aantal geavanceerdere scripts voor Adwords met je. Waar de basisscripts normaliter voornamelijk bedoeld…