Blue Shots TV: Inside the Industry met Koen de Groot van Red Urban
In samenwerking met Microsoft maakt Blue Shots TV een serie programma’s over actuele thema’s in onze industrie onder de titel Inside the Industry. Ontbijtsessies, interviews met een bureaudirecteur en 1 op 1 interviews met Jacqueline Smit, directeur consumentenmarkt Nederland bij Microsoft, vormen de ingrediënten van Inside the Industry.
Het eerste thema ging over multiscreen advertising en het tweede thema gaat over de digitalisering van het vak. Met dit laatste raken we een gevoelig punt, want het gaat over de rol van het bureau ten opzichte van de adverteerder en met name ook over de rolverdeling van de bureaus onderling. Een oude discussie over online en offline, over klassiek en digitaal. Maar ook een actuele discussie als we kijken naar de hele discussie omtrent de VEA en de Club van Muiden, ook al de Club van Muiters genoemd.
Koen de Groot, Managing Director/Partner @ Redurban geeft zijn visie op dit thema. Klik op de button lees verder of hier om de video te bekijken.
Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.
complimenten voor zowel inhoud als afwerking!