• Mobile
    wordt gesponsord door

Ziggo, een jaar later met Mirko Mensink

Ziggo, een jaar later met Mirko Mensink

Ziggo is nu iets meer dan 1 jaar oud. Het ging van start met een slechte integratie en een dramatische campagne in mei 2008 hetgeen toen leide tot veel klachten en Kassa optredens. Nu, ruim een jaar later, is de klanttevredenheid terug van 4 naar 7 volgens Mirko Mensink Ziggo, directeurcorporate development. Met €1,3 miljard omzet maakt Ziggo nog steeds ruim €200 miljoen verlies maar heeft het 1,7 miljoen internetklanten en 3,3 miljoen TV-klanten. 1,3 miljoen digitale tv gebruikers hebben net HD gekregen voor Nederland 1,2 en 3 en kort daarvoor werd interactieve TV (met uitgebreide uitzending gemist) gelanceerd. Ziggo’s meest interessante plan voor volgend jaar zou het nationaal uitrollen van Wimax (als de frequentie veiling lukt in januari) zijn. Een update!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Ik sta er nog steeds van te kijken dat anno 2009 dit soort fouten gemaakt worden. Wat moet het qua inspanningen allemaal wel niet gekost hebben om van een 4 naar een 7 te gaan als het gaat om de klanttevredenheid van je bedrijf? Nog even los van het feit hoeveel klanten er afscheid hebben genomen van Ziggo.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.