Weekoverzicht Webanalisten (39): SES Amsterdam keynotes
Wekelijks geeft Webanalisten.nl hier op Marketingfacts.nl een samenvatting van het belangrijkste nieuws op haar website. Webanalisten.nl bevat informatie en praktijktips uit de webanalyse en marketing optimalisatie wereld. Webanalisten.nl informeert je niet over hoe je bezoekers naar je website krijgt, maar juist hoe je zorgt dat je (meer) waarde uit het bezoek haalt! Door deze wekelijkse samenvatting van belangrijkste artikelen blijf je ook via Marketingfacts.nl op de hoogte.
Deze week 3 video opnames:
- SES Amsterdam: Keynote Mark Berendsen (Google)
- SES Amsterdam: Keynote Kevin Ryan
- SES Amsterdam: Keynote Anne Kennedy
SES Amsterdam: Keynote Mark Berendsen (Google)
De invalshoek van deze keynote is: search for conversion en search for branding. Dit zijn 2 aparte vakgebieden, hoe kijkt Google hier tegen aan. Daarnaast gaat Search verder dan alleen maar goed ranking in de zoekmachine. De achteliggende website geeft vaak veel ruimte voor conversie verbetering. Zo scoorde Google zelf 56% meer conversie door de Adwords aanmeldpagina te optimaliseren. In dit artikel de slides en de video opname van de keynote van Mark Berendsen.
SES Amsterdam: Keynote Kevin Ryan
Als Search expert was Kevin de opening international keynote. Hij vertelde over blended search, hoe images de manier van zoeken gaan veranderen en over de invloed die je zelf gaat uitoefenen op de zoekresultaten. Zie hier de video opname van de keynote van Kevin.
SES Amsterdam: Keynote Anne Kennedy
Anne Kennedy, SEO expert, was de cosing keynote op SES Amsterdam met de interessante spiegeling over de toekomst na Search zoals wij dit nu kennen. Ze gaat in over de krachtige opkomst van video, mobile, social networks en twitter in het bijzonder. Dit zal de manier hoe wij zoeken flink gaan veranderen. Zie hier de slides en de video opname van de keynote van Anne.