Nieuwe 10 Minuten podcast over barrières bij geïntegreerde campagnes
Matt Nicholls van Grand Union in Engeland zei onlangs in de Campaign “the whole integration discussion is quite dull and boring, I don’t see our challange as integration. It’s to make clients successful”. En gelijk heeft hij. Toch hebben Dirk Johan en Jeroen de Bakker een 10 Minuten podcast gemaakt over barrières die het ontwikkelen van geïntegreerde campagnes tegenhouden. Pas als je bewust bent van deze belemmeringen, kan je aan een oplossing werken. Toch?
Deze podcast is een tweeluik met de volgende podcast “Brand Programming’ die volgende week live gaat. Hier gaan Dirk Johan en Jeroen de Bakker in op een strategische aanpak om geïntegreerd werk te ontwikkelen. Beluister de nieuwe 10 Minuten
hier
.
Belangrijk om te weten is dat de ‘10 Minuten :: Barrières bij geïntegreerde communicatie’-podcast is gemaakt als achtergrondinformatie van de presentatie ‘Integratie. Hoe werkt het in de praktijk’ die Jeroen de Bakker gehouden heeft op het ‘Digitaal Willen We Allemaal’-congres van 1 oktober jongstleden. Deze presentatie staat op Slideshare.
Eerdere uitzendingen van de 10 Minuten podcast zijn: