Hoezo einde van de 30 seconde commercial?

22 februari 2007, 09:14

Hoezo einde van de 30 seconde commercial?De digitale videorecorder is de doodsteek van de TV commercial? Niet voor General Electric. Zij zien in het gebruik van de digitale videorecorder juist een enorme kans. In de laatste seconde van hun commercial benut GE alle 30 beeldjes die per seconde in een televisie signaal worden uitgezonden. Consumenten met een digitale videorecorder kunnen de beeldjes één voor één afspelen. Kortom een presentatie van 30 slides in één seconde commercial. General Electric noemt dit haar One Second Theatre. Voor de mensen zonder videorecorder biedt de website uitkomst.

Met dank aan Robert Jan van Nouhuys voor de tip!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    mangold

    Deed de VPRO ook niet al eens iets met dat ‘elk beeldje nieuw’-concept?


    22 februari 2007 om 10:14

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!