Prominente outdoor promotie voor OV Chipkaart

Prominente outdoor promotie voor OV Chipkaart
, ING Groep
@evr

Het Rotterdamse metrostation Beurs wordt sinds vandaag gedomineerd door de OV-chipkaart. Maar liefst 1000 m2 is door CBS Outdoor voor de hele maand februari beplakt met promotiemateriaal in het kader van de lancering van de chipkaart. Op 1 februari gaf Minister Karla Peijs het startschot voor de landelijke reclamecampagne rond de OV-chipkaart. ‘t kost ongetwijfeld een paar centen, maar dan heb je ook wat. De reiziger die dit station bezoekt, kan de verschillende uitingen vrijwel niet missen.



Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Jeetje, wat hebben ze die tent volgeplakt met reclame. Ben benieuw wat de passanten daar van vinden. Iemand vandaag al het betreffende metrostation bezocht? Hoeveel mensen komen daar uberhaupt dagelijks voorbij?

    geplaatst op
  • Al draagt een aap een gouden ring... voorlopig zijn de eerste verhalen over de OV chipkaart rampzalig.

    @Marco: wel smack in the middle van de doelgroep.

    geplaatst op
  • @Antoinette: inderdaad wel midden in de doelgroep maar wat zou je er van vinden als ik Marketingfacts helemaal volplak - dus naast de bestaande advertentieplekken ook tussen en onder de postings en reacties - met vacature-advertenties? Zou er zelf niet aan moeten denken!

    geplaatst op
  • Het station is al een week ingericht met deze enorme pushmarketing. Ik kom er elke dag langs, je kunt er niet omheen. Vorige week stonden ze zelfs te flyeren. Had ook al foto's willen maken maar ja, als je de metro nog net kunt halen...
    Waarom eigenlijk alleen station Beurs? Weet iemand dat? Omdat dit het overstap punt is, en het meest bezocht?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.