Bavaria leeuwenhosen vinden weg naar Chinees spel
De Chinese fabrikant van de Bavaria leeuwenhosen heeft het productieoverschot verwerkt in een spel waarin je wint door je tegenstanders van het balkon te gooien, in de fik te steken of te laten exploderen.
The first of series family board games smack the lion offers new horizon to combine both mental and physical qualities into one game. Up to four players will have special designed high quality garment that will ensure optimal gaming pleasure. Ideal for small groups, family and friendly times. Easy to carry.
Update:
Uit verder onderzoek blijkt dit spel, en het filmpje, al een half jaar te bestaan. Heeft iemand van jullie wellicht meer informatie? Heeft Bavaria deze ietwat té creatieve leverancier bijvoorbeeld voor ’t gerecht gedaagd? Of is het gewoon een mateloos mislukt viraaltje?
Ik snap de strekking totaal niet. Of iig de boodschap niet.
Hangt wat mijn betreft aan de verkeerde kant van de ‘grens’.
Ik snap dat dit met een korreltje zout genomen dient te worden maar als het viraal gaat worden(wat waarschijnlijk wel gaat lukken) en kinderen zien dit, dan wordt het dus gestimuleerd om je ouders van het balkon te mikken.
Of er ontgaat mij gewoon iets…
Hoor graag wat eenieder hiervan denkt.
Mike, ik denk dat de meeste kinderen wat meer humor hebben dan jij. Gelukkig maar.
Ik wil er natuurlijk best de humor van inzien, maar dan had ik natuurlijk wel moeten lachen tijdens het filmpje…(niet gedaan)
Afgezien daarvan zie ik de link gewoon niet naar Bavaria…misschien me dat dan even uitgelegd kan worden, aangezien mijn gevoel voor humor in twijfel wordt getrokken 😉
Ik vind het buitengewoon grappig. Ben net van het parket opgekrabbeld. Heb de tranen nog in mijn ogen. Leuke Bavaria-viral. En Mike moet daar in de Turkse zon eens wat minder beredeneren, inzien en begrijpen en meer genieten.
Zal ik dan maar doen dan. 😀
Zal ik blij zijn dat ik over een weekje weer in Nederland ben, kan ik weer helder gaan denken 😉
HA, dat is echt geen Chinese site. Ding is veel te snel en er staan te weinig typfouten op.
@mike: ben het geheel met je eens.
@carl: ‘ai’…..ik denk niet dat dit filmpje enige aandacht trekt behalve deze posting. Ik heb niet gelachen en enige reden om door te sturen is er niet. Een mislukt project lijkt me.
@ron: je krijgt het nog druk komend jaar als dit filmpje je lachspieren al doet aantrekken 😉
Het zal wel aan mijn smakeloosheid liggen, maar ik heb erg gelachen 🙂
En als het filmpje al een strekking heeft, dan is het “alcohol maakt meer kapot dan je lief is”. Zie je wel dat het relevant is voor Bavaria?
Ik gok op een viral. Op diverse blogs en sites wordt er stevig op los gediscussieerd. Linksom of rechtsom, bavaria wordt genoemd en scoort binnen de jongeren doelgroep!
@Michel: Op welke blogs en sites wordt er stevig op los gediscussieerd?
Een viral van KesselsKramer?!? Jeetje…
Mijn eerste reactie was: ‘Nou, daar zullen ze bij Bavaria blij mee zijn. Met zo’n creatieve Chinees die hun overtollige promotiemateriaal driekwart jaar na Bavaria’s actie in een gewelddadig spel verwerkt’. Toen kwam ik er na flink verder zoeken achter dat de website en het spel al ruim een half jaar oud waren, en dacht ik ‘Jeetje, dat Bavaria dat al die tijd niet gemerkt heeft, zeg…’ En nu blijkt ’t dus een ‘viral’ te zijn, die echt véél te laat wordt opgemerkt. En bovendien eerder een negatieve dan een positieve invloed op ‘het merk Bavaria’ heeft.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!