Beamvertising in Rotterdam

Beamvertising in Rotterdam

Michiel Neefjes van PPGH/JWT laat in de comments op Dutchcowboys weten dat ze vorige week in Rotterdam een beamvertising-campagne voor Sportlife (video) hebben gedaan. Daarbij zijn vanuit een rijdende bestelwagen bewegende beelden van een skateboarder geprojecteerd op de voorgevels van huizen en winkels in de straat. De reclameslogan luidt ‘Can you make it to the pack?. Check www.sportlife.com and join in.’

Prachtig gedaan moet ik zeggen! Hoop alleen niet dat ze vanavond bij mij langs komen. De kinderen liggen net lekker te slapen ;-)


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 11 reacties op dit artikel

  • @Marco, je schrijft: Prachtig gedaan moet ik zeggen! Hoop alleen niet dat ze vanavond bij mij langs komen. De kinderen liggen net lekker te slapen ;-)

    Soms is het ook heel goed om als ervaringsdeskundige te kunnen meepraten. ;-)

    geplaatst op
  • Ohh dank je wel Sportlife voor het maken van zo een entertainend filmpje...;-)

    geplaatst op
  • Ik heb vlak voor de lancering van het initiatief http://www.en.nl ongeveer anderhalf jaar geleden het logo van & gebeamd gezien op een flat langs de ring in Groningen (weg van de verenigde naties).
    Toen ik hierlangs fietse was ik onder de indruk en raakte erg nieuwsgierig naar het logo. Lijkt me erg efectief dat beamvertising.

    geplaatst op
  • Casa, enig idee hoe dat destijds werd genoemd? Wie nu namelijk zoekt op beamvertising zal nog weinig resultaten vinden.

    geplaatst op
  • Ik heb het al wel eens gezien in de docu zo'n 2 jaar geleden "The Persuaders"

    geplaatst op
  • @Marco,

    nogmaals

    Probeer het nog eens ;-)

    geplaatst op
  • Enige tijd geleden hier al veelvuldig mee bezig geweest. De juiste term is "wildbeamen" en is zeker geen nieuw fenomeen!

    geplaatst op
  • Ik vond persoonlijk de tijger van Karoline Sobecka erg leuk. Zij heeft die tijger-animatie aan de snelheid van haar auto gekoppeld: als ze wegrijdt loopt de tijger, als ze versnelt gaat ie rennen, en als ze voor een stoplicht staat staat ook haar tijger stil.

    geplaatst op
  • Een zeldzaam exemplaar van echt vernieuwende en frisse campagnes. Dit schopt kont!

    geplaatst op
  • Op zich niet nieuw. FHM projecteerde voor minder dan £3000, een 80ft beeld van TV-ster Gail Porter al in 1999 op de Houses of Parliament in London.



    Zie ook een artikel uit The Times van 13 december 1999

    via

    geplaatst op
  • Grappig.. Lees net op in10 over beamvertising... En nu hier... :-)
    Er zijn meerdere van dergelijke initiatieven maar de beste uitwerking vind ik nog steeds deze vissen die met een ondergrondse metro meezwemmen.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.