Coca Cola strikt Carmen Electra voor campagne

26 juli 2006, 11:14

Carmen Electra blijft populair bij grote multinationals. Na Gillette’s campagne “Win a Dream Date with Carmen Electra” vorig jaar zet Coca Cola de actice en fotomodel deze zomer in om haar drankje te promoten.

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

7 Reacties

    Kasper Katje

    is het vreemd dat ik juist zin krijg in Cherry Coke?


    26 juli 2006 om 12:16
    Kasper Katje

    Eerst maar eens blind proeven 😉


    26 juli 2006 om 12:38
    Kasper Katje

    Smaken verschillen gelukkig en het is toch een FRISdrank???


    26 juli 2006 om 13:25
    Guido

    Goeie actie van “Coke Cola”


    26 juli 2006 om 14:04
    Thijzo

    He jongens (?), het voor ons interessantste srtukje info ontbreekt. Volgens mijn vrouwelijke collega draagt C. Electra hier spul van Marloes Dekkers. Een Nederlandse lingerie ontwerpster nota bene. Gezien het onderwerp van dit blog wellicht interessant om eens te zien wat een appearance in een spotje van Coca Cola met je omzetten doet (hm, product placement in commercials…).


    27 juli 2006 om 06:19
    Paul van Veenendaal

    @Thijzo:

    Heb je een emailadres waar ik Marlies Dekkers op kan bereiken, zodat ik informatie kan toevoegen.


    27 juli 2006 om 07:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!