Je bekijkt een artikel van Qualifio
partner

Wat doet jouw merk in een wereld zonder cookies? #adv

4 juni 2021, 08:57

De marketingwereld staat voor een grote uitdaging: Adverteerders kunnen geen gegevens meer verzamelen via third-party cookies. Er zijn oplossingen en nieuwe kansen waar we graag meer over vertellen.

Registreer je nu voor de webinar en kom meer te weten over het einde van de third-party cookies en het groeiende belang van zero-party data.

Schrijf je in voor de webinar

Qualifio is het SaaS-platform in Europa voor doelgroep inzichten, gegevensverzameling en interactieve marketing en loyaliteit. Qualifio stelt merken in staat enthousiaste community’s op te bouwen door klantbetrokkenheid en -loyaliteit gemakkelijk te maken. Wij voorzien merken van twee krachtige, elkaar aanvullende en gebruiksvriendelijke SaaS-platformen: Qualifio Engage, een platform voor gegevensverzameling en interactieve marketing, en Qualifio Loyalty, een op interactie-gebaseerd loyaliteitsplatform. Merken en mediagroepen als RTL, Unilever, L'Oréal, MediaMarkt, DailyMail, Decathlon, Nestlé en Lille OSC onderhouden dagelijks contact met hun doelgroepen dankzij Qualifio. Met het hoofdkantoor in Louvain-la-Neuve, België, heeft Qualifio ook kantoren in Frankrijk, Nederland en Spanje.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!