Spits start webshop
RetailNews meldt dat de gratis krant Spits gisteren als onderdeel van haar multichannel strategie een eigen webshop heeft gelanceerd. Op de website van de krant wordt een actuele selectie van multimediaproducten verkocht, zoals dvd’s, boeken, games en downloads. De communicatie voor de webshop gebeurt via een ‘multimedia-etalage’ in de krant, en binnenkort ook via mobiel internet en narrowcasting.
Vraag me af welke effect dit zal hebben op de advertenties, aangezien een groot deel van de advertenties uit mobiele aanbieders enz bestaat.
Misschien een koppeling via eigen webshop naar telefoonaanbieders… of wordt de eigen dvdcollectie in de spits aangeprezen
Inderdaad Arash, en tevens op de inhoud van diverse artikelen. Zoals bijvoorbeeld nieuws van Gadgets, computernieuws en filmnieuws. Wordt het nieuws aangepast aan het assortiment of andersom? Hoe objectief blijven de reviews, ervanuit gaande dat ze dat nu wel zijn?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!