Spits start webshop

4 april 2006, 07:08

RetailNews meldt dat de gratis krant Spits gisteren als onderdeel van haar multichannel strategie een eigen webshop heeft gelanceerd. Op de website van de krant wordt een actuele selectie van multimediaproducten verkocht, zoals dvd’s, boeken, games en downloads. De communicatie voor de webshop gebeurt via een ‘multimedia-etalage’ in de krant, en binnenkort ook via mobiel internet en narrowcasting.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Arash

    Vraag me af welke effect dit zal hebben op de advertenties, aangezien een groot deel van de advertenties uit mobiele aanbieders enz bestaat.


    4 april 2006 om 07:17
    Lodewijk

    Misschien een koppeling via eigen webshop naar telefoonaanbieders… of wordt de eigen dvdcollectie in de spits aangeprezen


    4 april 2006 om 08:27
    Erwin

    Inderdaad Arash, en tevens op de inhoud van diverse artikelen. Zoals bijvoorbeeld nieuws van Gadgets, computernieuws en filmnieuws. Wordt het nieuws aangepast aan het assortiment of andersom? Hoe objectief blijven de reviews, ervanuit gaande dat ze dat nu wel zijn?


    4 april 2006 om 10:37

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!