Sex sells!

Sex sells!

Sex sells!

Eindelijk weer eens een onderzoek van MediaAnalyzer (pdf) waar we wat mee kunnen: 

Sex in print advertisements improves the ad effectiveness for men, including ad-like, product-like, and purchase intent, while it decreases ad effectiveness for women. For both men and women, sexual ads make it less likely that they will recall correctly which brand an ad was promoting.

Wie niet zit te wachten op de details (met plaatjes) kan natuurlijk ook gewoon de samenvatting (pdf) van het onderzoek downloaden (via: Brand Autopsy).


Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.