Leeuw van Centraal Beheer wint Gouden Loeki 2004

22 december 2004, 19:56

De Gouden Loeki is dit jaar gewonnen door de Leeuw van Centraal Beheer Achmea. Reclamebureau DDB Amsterdam en Centraal Beheer Achmea scoorden met de ‘Schoonmaaksters’ ook de tweede plaats in de verkiezing van de beste tv-commercial van 2004. Citroen, Fortis en Delta Lloyd waren de overige genomineerden in de top-5 dit jaar.

De einduitslag:

1. Centraal Beheer Achmea - Leeuw: DDB Amsterdam - OMD 2. Centraal Beheer Achmea - Schoonmaaksters: DDB Amsterdam - OMD 3. Citroen - Huis aan Huis: Euro RSCG BLRS - Mediaplanning 4. Fortis - Ruud Gullit: Publicis - CIA Amsterdam 5. Delta Lloyd - Booming Car/EK: TBWA Neboko Campaign - Kobalt

Vorige winnaars:

Amstel wint Gouden Loeki 2003

Calv? Pindakaas wint Gouden Loeki 2002

Meer weten over tv-commercials:

tv-commercials.pagina.nl

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Peter

    Wat een drama die Gouden Loeki verkiezing. Waarom zijn commercials als DE (Yo Oma), Amstel en Bavaria niet eens doorgedrongen tot de top-5? Het uitroepen van de ‘Olifant’ van Rolo tot beste commercial aller tijden zegt al genoeg.


    23 december 2004 om 10:32
    Mitch

    Wat zegt het dan … eigenlijk?


    23 december 2004 om 15:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!