Het Oranjefeest kan beginnen!

14 oktober 2005, 08:32

Het Oranjefeest kan beginnen!Heineken was er afgelopen week al ‘voorzichtig’ mee gestart maar na de 2-0 overwinning van het Nederlandse voetbalelftal op Tjechie, kan het echte feest nu beginnen. Voor de adverteerders wel te verstaan.

Nu het Nederlandse voetbalelftal zich heeft geplaatst voor het WK in Duitsland stellen uitgevers, adverteerders en bureaus zich de vraag hoe ze hier optimaal van kunnen profiteren.

Voor Philips moet dit het WK van de HDTV worden, Heineken laat weten tijdens het WK te gaan knallen met de promotie van de Beertender thuistapinstallatie en de Telegraaf liet eerder deze week al weten te komen met een nieuw concept Achter Oranje (een dagelijkse nieuwsvoorziening rondom het WK voor en door lezers). Verder lees ik zojuist in ReclameWeek dat het bureau IN10 Communicatie op de website wk2006acties.nl binnenkort start met een weblog over actiemarketing rondom het WK.

Prachtig allemaal en uiteraard zal ook Marketingfacts de meest interessante WK-inhakers weer op de voet volgen. Berichten hierover zijn via de speciale url www.marketingfacts.nl/wk2006 te lezen. En heb je een leuke campagne gezien? Laat het ons even weten!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Dank voor de update Peter, zal jullie site uiteraard weer met belangstelling volgen. Misschien een idee om er ook een RSS-feed aan te koppelen dit keer? Maakt het voor liefhebbers zoals ik wel een stuk eenvoudiger om het te volgen!


    16 oktober 2005 om 08:56
    Jos Dickmann

    Worldcuppool.nl is de nieuwe site waar bedrijven, verenigingen en clubs hun voorspelling m.b.t. het wereldkampioenschap voetbal 2006 kunnen invullen. U kunt samen als groep of als individu gratis meespelen met deze voetbalpool 2006.


    5 januari 2006 om 12:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!