What about user experience! Al meer dan 10 jaar ben ik werkzaam in de online scene. Ik analyseer door zowel kwalitatieve als kwantitatieve technieken in te zetten, wat gebruikers nodig hebben, hoe zij zich gedragen op internet en welke drijfveren zij hebben. Met deze verkregen inzichten help ik bedrijven en organisaties hun klanten en relaties te begrijpen en te kijken welke kansen zij hebben om de user experience te verbeteren en te innoveren.
Specialiteiten
● UX Research : (remote) usability testen, eyetracking, groepsdiscussies, face-to-face interviews, enquêtes, AB en Multivariate testen, card sorting, tree testen, taakanalyse, Google Analytics
● UX Design : customer journey mapping, user flows, user scenario’s, persona’s, navigatie -en contentstructuur , informatie architectuur, wireframing
Alles voor zowel desktop, mobiel, tablet en apps.
U kunt mij altijd benaderen voor interim dienstverbanden of freelance opdrachten.
Second Life : Marketing Facts
staat tot:
Paris Hilton: Shownieuws
Kunnen we eens ophouden over dat SL gewouwel.
ja, behalve prachtige inzichten kan het ook gebruikt om aan te tonen voor welke nutteloze onderzoeken je het allemaal kunt gebruiken.
Zoals het tracken van pagina’s die je zelf indeelt en bij iedereen anders zijn.
Verder snap ik het nut van die promo al helemaal niet, maar goed.
Helemaal oneens met de vorige feedbacks.Als je inzicht kunt krijgen waar de bezoekers zich op focust cq interesseert kun je je strategie op afstemmen.Globaal gezien dan hè.Kan geen kwaad lijkt me
Ik mag hopen dat je het er mee oneens bent.
Leg mij eens uit hoe jij waardevolle data kunt halen uit eyetracking op iGoogle, iets wat je zelf kunt indelen en belangrijker dat je kent. Iets wat dus bij iedereen anders is (tenzij je het op gruwelijke grote groepen doet, zodat je statistisch gezien er iets over kunt zeggen, want volgens mij gaat de 5 gebruikers regel hier niet op).
Verder vind ik het echt veel te veel een promofilmpje. Jij hebt toch zo’n apparaat? maak dan zelf eens wat van die dingen en zet die online.
@Roy: op het promofilmpje ben ik laatst gewezen en vond het illustratief. Blijkbaar is niet iedereen het ermee eens.
Voor wat betreft iGoogle moet je inderdaad een grote groep mensen testen om iets te kunnen zeggen. Je kunt verder nog kijken naar veelgebruikte indelingen en daar een beperkter aantal mensen naar laten kijken. Maar dat is meer een onderdeel voor de onderzoeksopzet.
Ik heb inderdaad een eyetracker en zal eens wat online gaan zetten.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!