Admanager viert verjaardag met online marketinggame
Admanager.nl viert vandaag haar 5 jarig bestaan. Ter gelegenheid van dit jubileum ontwikkelden Mediarijk en Admanager een online marketing game genaamd Adman. In deze game wordt de superhero Adman voor de moeilijke opgave gesteld zich een weg te banen door het online marketinglandschap om uiteindelijk bij de klant uit te komen. De game wordt ook uitgevoerd in een zogenaamde Swoot-browser boven aan de online advertisingpagina van Admanager.
Adman moet in de game zo snel mogelijk allerlei relevante marketing assets verzamelen in zijn kantoor om wederom heldendaden te kunnen verrichten bij zijn klanten. Uiteraard gaat het leven ook voor deze marketeer niet over rozen en moet hij eerst de nodige obstakels zien te overwinnen om zijn heilige online missie te kunnen laten slagen. De game is twee weken lang op de homepage van Admanager te vinden en er zijn natuurlijk leuke prijzen te winnen. Ik heb het spel zelf kort gespeeld en liep meteen al tegen een fors uitgevoerde cactus aan. ‘t het leven valt niet mee als marketeer 😉
Steven, leuk idee om middels gaming je bezoekers te laten delen in de feestvreugde. Hartelijk gefeliciteerd met jullie jublileum!
En Adman lijkt nog op Steven ook 😉
Correct!
Hij is leuk gemaakt, helaas kom ik niet echt ver in het spel. Wellicht dat ik eerst een paar uur moet slapen. De afgelopen dagen net iets te veel workshops, seminars en curussen gedraaid.
Steven gefeliciteerd met de 5 jaar!
Dank!
De absolute highscore is nog niet gehaald, dus als je nog kans wilt maken….: Oefenen!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!