Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Zin in de roaring twenties

Micropreneurs, Cloudgaming, Ghost-keukens, de bullshitbingokaart heb je zo volWunderman Thompson kwam vorige maand met zijn jaarlijkse Future 100-rapport, een wonderlijk…

Zes megatrends die groter zijn dan trends

TBWA Backslash: 'De oorlog tussen goede technologie en slechte technologie is aan de gang en elk bedrijf zal zijn kant…

Merktaal herijken met de mindset-methode

Christine Boland over merkidentiteit en brand expressionChristine Boland werkt al drie decennia als trendanalist voor bedrijven als Rituals, Jumbo, Marks…

Vijf redenen waarom je alle marketingtrends voor 2020 het best kunt negeren

Virtuele influencers. Voice search. Hypertargeting. Chatbots. TikTok. Je zou wel gek zijn als je deze marketingtrends voor 2020 over het…

De jaarlijkse lijstjes met marketingtrends. Waardevol of waardeloos?

'Dé online marketingtrends die elke marketeer moet weten', 'Dé trends & tips voor 2020'. Het is weer de tijd van…

Fuck millennials!

De zin en onzin van onderscheid maken tussen generatiesNiet dat ik iets heb tegen iedereen die tussen 1980 en 2000…

Trendonderzoek? Begin in de supermarkt

Vergeet wetenschappelijke bronnen. Vergeet onderzoeksrapporten. Vergeet data-analyses. Ik zie tegenwoordig de supermarkt als dé place-to-be wanneer het aankomt op de…

Rik Vera laat je in spiegelbeeld over de toekomst dromen

Interview met 'Extreme Customer Centricity Evangelist'Over managementboeken wordt vaak gezegd dat ze een eye-opener zijn. Dit geldt zeker voor 'Managers…

Strategie TMG blijft steken in digitaal populisme

Steeds vaker geef ik de masterclass ‘Digitaal leiderschap’ en daar zit een stukje in over goeroes. Ik doel op de…

Toekomst lijkt beste medicijn voor pijn van online retail

Over de toekomst van online retail wordt nogal wat geschreven. Met al die schrijfsels en stellingen kun je gerust een…

Rob Beltman (H3ROES): “Marketeer, ken je plek!”

Hoe beleg je het brede vakgebied marketing binnen organisaties?"Marketeers zouden minder bezig moeten zijn met de marketing van de organisatie…

De toekomst is te belangrijk om aan trendwatchers over te laten

Digital Wednesday toont stortvloed aan trends en staat te weinig stil bij gevolgenWij mensen hebben op dit moment een beetje…