Micropreneurs, Cloudgaming, Ghost-keukens, de bullshitbingokaart heb je zo volWunderman Thompson kwam vorige maand met zijn jaarlijkse Future 100-rapport, een wonderlijk…
TBWA Backslash: 'De oorlog tussen goede technologie en slechte technologie is aan de gang en elk bedrijf zal zijn kant…
Christine Boland over merkidentiteit en brand expressionChristine Boland werkt al drie decennia als trendanalist voor bedrijven als Rituals, Jumbo, Marks…
Virtuele influencers. Voice search. Hypertargeting. Chatbots. TikTok. Je zou wel gek zijn als je deze marketingtrends voor 2020 over het…
'Dé online marketingtrends die elke marketeer moet weten', 'Dé trends & tips voor 2020'. Het is weer de tijd van…
De zin en onzin van onderscheid maken tussen generatiesNiet dat ik iets heb tegen iedereen die tussen 1980 en 2000…
Vergeet wetenschappelijke bronnen. Vergeet onderzoeksrapporten. Vergeet data-analyses. Ik zie tegenwoordig de supermarkt als dé place-to-be wanneer het aankomt op de…
Interview met 'Extreme Customer Centricity Evangelist'Over managementboeken wordt vaak gezegd dat ze een eye-opener zijn. Dit geldt zeker voor 'Managers…
Steeds vaker geef ik de masterclass ‘Digitaal leiderschap’ en daar zit een stukje in over goeroes. Ik doel op de…
Over de toekomst van online retail wordt nogal wat geschreven. Met al die schrijfsels en stellingen kun je gerust een…
Hoe beleg je het brede vakgebied marketing binnen organisaties?"Marketeers zouden minder bezig moeten zijn met de marketing van de organisatie…
Digital Wednesday toont stortvloed aan trends en staat te weinig stil bij gevolgenWij mensen hebben op dit moment een beetje…