In dit interview spreek ik met Tessa Visser, Team Lead Online Marketing bij Happy Horizon en Robert Rooijakkers, SEO Manager bij KPN.
De mogelijkheden om Search Engine Advertising (SEA)-campagnes te automatiseren zijn exponentieel toegenomen. Daarom hebben wij in de afgelopen jaren vanuit…
'Je zult nu écht moeten veranderen, anders kun je anno 2022 de razendsnelle ontwikkelingen niet meer bijhouden'De DDMA Commissie Search…
Interview met Lindsay Taal (Merkle) en Daan Aussems (SDIM Online Marketing) van de DDMA Commissie SearchDe DDMA Commissie Search bestaat…
Zeg hallo tegen Microsoft Advertising! Is het handig om Bing toe te voegen aan je marketingstrategie?Als we het over zoekmachine…
Gebruik de beeldextensie en laat je advertenties nog meer uitblinkenDe Google-bèta die al enige tijd beschikbaar was in Nederland voor…
Verbeter de prestaties van je zoekadvertenties Als jouw zoekadvertentie naadloos aansluit op de intentie van het ingevoerde zoekwoord, heb je…
Wanneer het aankomt op adverteren in Google willen we allemaal maar één ding: dat het geld oplevert! Om dit te…
Laten we het Google-algoritme alles bepalen of houden we (nog) de touwtjes in handen?‘Hidden by the leaves’ is grofweg de…
"Geloof het of niet, maar bovenstaande uitspraken in de kop zorgen regelmatig bewust voor (verhitte) discussies binnen Traffic Builders. Er…
Klantenmatch is al beschikbaar binnen Google Ads sinds 2015, toch hoor je hier maar weinig over. Omdat we het een…
Wat betekent dit voor het werk van SEA-specialisten?Sinds september 2020 staat de wereld van online SEA-marketeers op z’n kop. Gedurende…