Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Automatisering paid search geeft searchspecialisten meer ruimte voor innovatie

De mogelijkheden om Search Engine Advertising (SEA)-campagnes te automatiseren zijn exponentieel toegenomen. Daarom hebben wij in de afgelopen jaren vanuit…

Search-budget hóeft geen rol te spelen

'Je zult nu écht moeten veranderen, anders kun je anno 2022 de razendsnelle ontwikkelingen niet meer bijhouden'De DDMA Commissie Search…

‘Zoekmachines zijn niet meer de enige zoekplatformen binnen search’

Interview met Lindsay Taal (Merkle) en Daan Aussems (SDIM Online Marketing) van de DDMA Commissie SearchDe DDMA Commissie Search bestaat…

Microsoft Ads vs. Google Ads: wat is de toegevoegde waarde voor marketeers?

Zeg hallo tegen Microsoft Advertising! Is het handig om Bing toe te voegen aan je marketingstrategie?Als we het over zoekmachine…

Beeldextensie in Google ads nu bèta in Nederland

Gebruik de beeldextensie en laat je advertenties nog meer uitblinkenDe Google-bèta die al enige tijd beschikbaar was in Nederland voor…

8 tips voor het creëren van succesvolle zoekadvertenties

Verbeter de prestaties van je zoekadvertenties Als jouw zoekadvertentie naadloos aansluit op de intentie van het ingevoerde zoekwoord, heb je…

Zo voorkom je de meest gemaakte Google Ads-fouten in 2021

Wanneer het aankomt op adverteren in Google willen we allemaal maar één ding: dat het geld oplevert! Om dit te…

Hagakure: dé nieuwe methode voor search-campagnes?

Laten we het Google-algoritme alles bepalen of houden we (nog) de touwtjes in handen?‘Hidden by the leaves’ is grofweg de…

SEA & SEO & Display & Copywriting Zijn (Alweer) Dood [Met Een AI-Twist]

"Geloof het of niet, maar bovenstaande uitspraken in de kop zorgen regelmatig bewust voor (verhitte) discussies binnen Traffic Builders. Er…

Klantenmatch, is dat hetzelfde als Remarketing? Nee dat is het zeker niet

Klantenmatch is al beschikbaar binnen Google Ads sinds 2015, toch hoor je hier maar weinig over. Omdat we het een…

Google’s zoektermenrapport uitgekleed: wat nu?

Wat betekent dit voor het werk van SEA-specialisten?Sinds september 2020 staat de wereld van online SEA-marketeers op z’n kop. Gedurende…

Zo verbeter je de kwaliteitsscore van je SEA-campagnes

Heel veel gouden tipsWorden jouw advertenties weinig vertoond, of is je vertoningspercentage niet waar je op hoopt? De kans bestaat…